Followers MamaTisya

Tuesday, May 2, 2023

Aidilfitri 1444 Hijrah



salam uolsss...arini dh 11 syawal...alhamdulillah lastday puasa harini
ramai masih bercuti ke...yela minggu ni kan cuti bersambung lg

aku tkleh nk cuti direct sbb awal bln bz ngan report
moh layan gmbr raya di pagi 1 syawal


thn ni tema color kami Purple
thn ni ramai juga tgk kwn2 color tema Purple
pagi 1 syawal, ramai tetamu datang ziarah, 

ptg baru sempat bergambar..tu pun sebelum hujan turun lebat
nmpk langit tu gelap dh walaupun tgh panas ceng2

thn lps takde gmbr bertiga hanya ada wefie
thn ni nasibaik ada yg tlg snapkan


thn ni raya panas lain macam


baju raya aku mix & match je.
thn lps husband berkurta lengan panjang
thn ni dia pilih kurta yg lengan pendek plak


anak manja ayah tk over posing tak sah


thn ni raya byk kain jenis pario gini tp jenis instant


aku punya pun sama juga kain jenis pario instant
tp tk nmpk sgt dlm gmbr ni


dia nk juga OOTD


behind the scene utk bergmbr di kala cuaca panas
gambar mmg cantik bila cuaca panas
tp kesabaran menenangkan pasangan ketika cuaca panas mmg bertabah :-p
 
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v


gmbr family aku di pagi 1 syawal
selain aku, adik aku yg nurse pun TeamRayaKL 
sebab dia kena keje 1 syawal tp shift ptg...bertabahla
parent & adik lelaki aku  TeamRayaKelantan
adik perempuan aku TeamRayaKedah
adik lelaki aku yg anak paling ramai tu TeamRayaJohor


13 comments:

  1. selamat hari raya akak&keluarga...maaf zahir batin

    ReplyDelete
  2. cantik2 gmbr raya amy :) dan instant pario tu nice!!! bj raya i last year memang set pario tp bkn yg instant so serik nak pakai lps raya sbb mcm susahhh hahahhah

    ReplyDelete
  3. Semua raya lain2 tempat ye. Nasib baik ada adik sama2 #teamrayakl :D

    ReplyDelete
  4. slmt hari raya maaf zahir batin๐Ÿ˜Š
    baju ank dara kita sama la he hez

    ReplyDelete
  5. kami pun bercadang nak purple tahun ni, eh last2 jadi beige. ramai juga pakai purple tahun ni. selamat hari raya maaf zahir batin mamatisya

    ReplyDelete
  6. Meriah Team Raya Johor tu..

    Selamat hari raya, buat Mama Tisya sekeluarga.

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya, maaf zahir batin. ๐Ÿค๐Ÿ˜Š

    ReplyDelete
  8. selamat hari raya kak, cantik warna tema purple pink tu

    ReplyDelete
  9. Selamat Hari Raya Kak, banyak & berbeza team raya tahun ni ya

    ReplyDelete
  10. Moments 1 Syawal wajib bergambar lebih meriah kalau tema sedondonkan

    ReplyDelete
  11. waahhh sedapnya nasi dagang! panas leting mmg cun gambar tp tu lah terpaksa mentabahkan pasangan hehehe

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...