Followers MamaTisya

Monday, January 22, 2024

Day out with BFF πŸ’™

 


Jumaat lps aku cuti sempena event birthday BFF Dila
lokasinya kami ke Mid Valley Mega Mall

pagi tu kami ke SPA manjakan diri
lps setel body massage ...perut pn lapar
kami lunch menu Thai food...sebelum balik, kita ngopi kejap 
kasi gmbr teaser dlu...citer details nanti aku update entry lain ye
sbb video pn tk abis edit lg...sempat update video trending dlu
 sila tgk di akhir entry :)



relax & refresh masing2 lps manjakan diri kan...
last pi SPA bulan 9 aritu...ikutkn cuti hujung thn aritu nk ke SPA tp ada halangan


lapar balik la tgk menu kami ni


alhamdulillah akhirnya plan kami berjalan lancar
almaklumla birthday girl ni payah nk cuti kalah menteri :-p



21.01.2024πŸ’™Happy birthday BFF Dila ...sweet 48 πŸ’™
Semoga dipanjangkan umur, diberikan kesihatan yang baik 
dan diberkati Allah SWT dunia dan akhirat.. Aamiin 🀲


ada yg tanya perkembangan cut sugar aku since start 1 Jan aritu
setelah 20 hari berlalu, penurunan berat aku sebanyak 3.25 kg
aku tk minum air manis ...mmg minum air kosong je
segala dessert manis2 aku tk mkn tp nasi tetap mkn mcm biasa..
aku tkde la diet smp sekat pemakanan
yg penting kita nk sihat ..bkn la nk kurus melidi...


time outing BFF ni, aku minum jus buah tp still ada mineral water
part dessert tu pun wat ngaso2...alhamdulillah....slowy but surely...



biasa tgk trending ni org share video pegi travel byk tmpt...
tp kami share bkn tmpt travel...hanya dlm shopping mall :)
gigih kami sbb time nk record org lalu lalang kan :-p



9 comments:

  1. Paling ketara bila tak minum air manis ialah perut akan kempis. Semoga istiqomah!

    ReplyDelete
  2. Badan segar perut kenyang ya sisπŸ˜€

    ReplyDelete
  3. bestnya dpt gi spa...i ni dok tangguh2 tapi tak tau bila nak pegi..thanks amy update psl your diet tuuuu i ni on off diet so hasilnya pun on off jugak

    ReplyDelete
  4. orang2 lama bagitahu, xboleh bergambar bertiga.. hihi.. saje je tu.. cantik ketiga2nya.. manis2.. :D..

    ReplyDelete
  5. umur macam kita ni dah tak sesuai kurus melidi...
    semoga istiqomah dalam misi "sugar cut" ni...

    ReplyDelete
  6. Comel!
    Sama kita sis, PH pun mula cut sugar and ada +ve effect alhamdulillah

    ReplyDelete
  7. SA pun sama..sesekali je minum kopi mahal, kopi kat opis pun xde gula..kena displin untuk kesihatan kan...wah umur Dila 48 tapi x nampak macam 48 pun...cun melecuns lagi..

    ReplyDelete
  8. Suka sangat la kalau dapat treatment kat sini....Best tu Amy!. Moga berkawan sehingga ke syurga....

    ReplyDelete
  9. Usia 48, tapi wajah awet muda sangaaat πŸ‘πŸ‘. Saya pikir masih awal 40 lah.

    Semoga tetep bisa konsisten mengurangi segala sugar ya kak πŸ‘. Memang hrs dikurangi pelan2 yg manis2 nih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...