Followers MamaTisya

Friday, January 19, 2024

Grills De Cafe Restaurant @Seksyen 13, Shah Alam




Biasa Jumaat kami suka cafe hunting
 tp 2024 sejak cut sugar ni tkde lagi cafe hunting lg wat sementara
so ada byk lg cafe dlm draft blum publish
ni kejadian bln Ogos 2022 


kita try Grills De Cafe Restaurant @Seksyen 13, Shah Alam


view restoran cantik...kalau tgk kt IGnya if nak celebrate special event
dia ada pakej utk deco2 table 


time kami smp tkde org pun


pernah masuk JJCM TV3


nk tgk menu kena scan


antara menu yg aku sempat snap


lps pilih menu kena tulis kt kertas tu


masa pegi ni aku tk brp sihat
tekak perit so kena order air sedap
aku punya iced blended chocolate
julia minum vanilla milkshake




wefie dlu sebelum makan



menu kami order...aku punya lamb shoulder
julia mkn ribe eye




presentation dh cantik tp menu steak tu liat skit
harga bole tahan juga



 

resit kami...harga terkini tk pasti sbb yg aku pi ni thn 2022

more info ...visit IG grillsdecafe_

14 comments:

  1. ni kira ala2 entry throwback sbb tahun 2022 heheheh

    ReplyDelete
  2. kena hunting cafe yg ada menu diet pula kak....

    ReplyDelete
  3. cantiknya goresan di pinggan tu.. macam tandatangan pun ada.

    ReplyDelete
  4. Wah, cerita 2 tahun lepas. Nanti cerita perkembangan cut sugar, ya. Ada turun tak berat. :)

    ReplyDelete
  5. harga kayangan jadi abam kie x mampu la nak makan sini.

    ReplyDelete
  6. kalau 2022 harga gitu, sekarang 2024 mesti dah ada perubahannya. Tapi kalau rasa dan portion berbaloi dengan harga, tak salah cuba rasa.

    ReplyDelete
  7. Cantik deco kedai. Banyak kedai kena scan untuk order kan sekarang ni.

    ReplyDelete
  8. Cantik tempatnya,cantik juga presentasi di piring 👍

    ReplyDelete
  9. Sesekali bleh la layan steak kan...x leh selalu..bocor poket...hahahaha

    ReplyDelete
  10. Kalau harga kayangan....kalau sedap memang berbaloi. Kalau sebaliknya tu yang hmmm.......

    ReplyDelete
  11. Tadi pas baca, 'masa pegi ni aku tk brp sihat
    tekak perit so kena order air sedap
    aku punya iced blended chocolate
    julia minum vanilla milkshake'

    Saya pikir kakak bakal tulis, tekak perit jadi pesan teh hangat, misalnya 🤣🤣🤣. Ternyata tetaaaap ice ya kak 😄.

    Saya tak bisa soalnya. Kalo tekak perit, dah pastilah yg hangat pesanan 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasti kena cari air yg sejukkkkk bagi nyaman tekak yg perit :)

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...