Followers MamaTisya

Thursday, June 13, 2024

Aglio Olio Udang






time makan2 jumaat lps...ikutkan nk order aglio olio seafood fav kami
tp sygnya yg fav & sedap tu full plak so kami cari yg tmpt lain


so kita cuba order aglio olio udang by dapurpanas_kakdhemok



yg ni mmg sedap...kita repeat lgi pulut udang tok jah by lubuk_kuih88



ada plak yg belikn air teh ais & teh o ais ni


nasi lemak daun pisang pn ada


pagi2 depa smua dh minum ais hehe
tp ada je buat teh tarik panas 1 termos


alhamdulillah rezeki bfast di pagi jumaat


kalau tgk aglio olio udang ni mmg gemok2 udangnya
tp syg dr segi rasa mcm kureng la ..
pastanya agak kering tk moist mcm yg tmpt fav kami slalu order
majority suka aglio olio seafood yg slalu kami order tu


pulut udang yg gemok ni mmg mantop
dh 4 kali repeat order bila ada makan2


lps tu ada plak yg masak nasi lemak lauk sambal paru
so time lunch mmg tk keluar la sbb dh kekenyangan


alhamdulillah rezeki dikongsi bersama

v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
vv

v
v
v
v
v
v
v

v





Ajaib hari Jumaat kami setia di opis 🀣 
gara2 dh kekenyangan sambung ngadap kerja
 yg melibatkan data dlm sistem baru tu masih pening
 

9 comments:

  1. Meriahnya makan-makan. Geram tengok udang gemuk-gemuk bergelimpangan atas pasta tu 😊

    ReplyDelete
  2. Sedaapnya...sampe ngiler ..penuh dengan udang.

    ReplyDelete
  3. aduhai...kureng eh rasa dia sebab SA tgok macam sedap betul tu...

    ReplyDelete
  4. Saya baru pertama kali berkunjung. Semoga terus konsisten menulis dan berbagi

    ReplyDelete
  5. nmpk olio tu meriah dgn udang...rupanya kureng pula dari segi rasa...pulut udang..yummy!!

    ReplyDelete
  6. Tu diaaaa udanggg merata-rata! Syok ni ‘menjala udang’ sambil makan hehehe

    ReplyDelete
  7. Sayang sangat kalo agan kering yaa. Oglio olio seafood pun saya suka, tapi kalo terlampau kering memang kureeeng jadinya πŸ˜„

    Pulut udang itu kaaak 😍😍😍😍. Penasaran lah nak coba

    ReplyDelete
  8. Duh meriah betul menu .. aglio olio tu ..udang besar ya ..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...