Followers MamaTisya

Friday, June 14, 2024

Bila rinduuuuuuuuuuu




kalo dlu opis lama kt area phelio damansara
mmg kerap la pegi makan tmpt fav kami ni
bole dikatakan dlm sebulan tu pasti pegi

tp dh opis jauh kt shah alam ni...nk pi setahun skali pn jenuh juga :)


dpt melepas rindu mkn sini awal June aritu
mmg order menu fav je la stiap kali makan  sini


tomyam campur
mmg byk tmpt aku mkn tomyam...kt sini juga yg terpaling sedap


daging masak merah


fav julia sup perut


paprik ayam



Restoran Vicchuda Damansara Utama ni mmg fav kami
pernah mkn kt cawangan kota damansara...tk sesedap kt sini


13 comments:

  1. Pernah makan yang dekat cawangan kota damansara.

    ReplyDelete
  2. nampakk pun. sedapp
    paprik dan tomyam ni memng lain tmpt lain rasa nya. lain resepi kot he hee kita Bila dah jumpa tmpt yg betul2 menepati rasa kann mestii duk teringat ingat tmp

    ReplyDelete
  3. Sy pun ingat pasal restoran ni, dulu² MT selalu post bila pi sini kan...
    Semua nampak sedap²

    ReplyDelete
  4. Tak pernah mkn sini.tp saya memang suka masakan thai termasuk tomyam tu

    ReplyDelete
  5. Tomyam tu memang nampak pun sedap. Daging merah pun.

    ReplyDelete
  6. saya pun lama tidak makan sup tomyam..

    ReplyDelete
  7. Tomyam seafood 😍😍😍🀀. Paprika ayam itu mengingatkan saya menu di kampus dulu, sering beli paprik ayam, sesekali daging πŸ˜„πŸ‘.

    ReplyDelete
  8. ya Allah, sedap sungguhla makanan2 ni... teruja tengoknya...

    ReplyDelete
  9. Semua nampak menyelerakan . Kecur air liur dah ni tengak semua makanan yang terhidang .

    ReplyDelete
  10. kat ofis saya pun ada kedai tomyam yang feveret.. tapi sejak PKP hari tu, terus tutup sampai sekarang x buka2.. khabarnya pekerja semua dah balik siam.. hmm.. rindu betul... sedap tomyam dia.. authentic..

    ReplyDelete
  11. SA pernah makan kat sini masa masih dengan BF lama dulu...ni memang tempat Fav SA sebab suka tomyam seafood dia..portion banyak dna puas hati..tapi masa tu memang x leh nak amik gambar..ex-bf kita x suka..nasib x berjodoh ngan dia..kalau tak confirm hidup kena kawal...

    ReplyDelete
  12. tomyam diaaa nampak menyelerakannn.. sedappp!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...