Followers MamaTisya

Monday, February 23, 2015

Jalan-jalan CNY



sure lemau nk kj arini kn sbb dh cuti pjg dr lastweek
tp nk wat camne kena p kj gk kn:-p
ke ada yg masih cuti sbb stuck ngan jammed??
aku dh kj sbb aku tk ke mana2 pn
just jln2 shoppingmall kl je la time CNY



ni cite sabtu lps......dh ptg baru kuar jln2...skarang kn cuaca panas...ikutkn mls nk kuar
tp sian plak kt anak dara sorg ni kn...cuti pjg tk ke mana...moh la jln2 shoppingmall


late lunch kt Ilham Nasi Kukus...dh lama tringin nk mkn..akhirnya smp jua


lps mkn kita p one utama...hajat di hati nk tgk wyg
tp byk cite cina almaklumla CNY kn
cite english smua yg kategori 18...so ayah tisya ajak main bowling
tp bila smp kt bowling, rmi jugak yg waiting list..so cansel


bw tisya masuk dlm Hamleys
mmg tmpt fav kalo singgah ou..biar tk bli pn..
asalkn die dpt belek2 toys dlm ni pn dh happy


lps dh puas layan toys...bw tisya tgk ikan2 plak kt Rainforest ni


dlm kul 6 lebih dh kuar dr one utama
so trus la kita dinner kt restoran fav aku..mana lg kalo bkn Vicchuda


menunya tomyam campur, kerabu perut, daging masak merah,
telur dadar, nasi goreng thai, air sirap bandung & abc....alhamdulillah kenyang




6 comments:

  1. Saya masa cuti thaipusam pn belasah balik kampung. Cuti CNY pun balik lagi. Huhuhu

    ReplyDelete
  2. bestnya jalan2 CNY akak...saya jalan2 dalam umah je..kikikikiki...tak G mana pon

    ReplyDelete
  3. janji dpt jenjalan kat tisya... ciknad pun klu dok je umah mau mcm cacing kepanasan, serba tak kena hehe

    ReplyDelete
  4. Gie one u pun dh okayh dh kan dr duk umah..boringnyeee..hehehe..ehh vichuda tuh ari jumaat malam kite makan kt sana..hehe

    ReplyDelete
  5. salam ukhuwah dari saya.
    bestnya dapat berjalan2 walaupun ke shopping mall.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...