Followers MamaTisya

Thursday, February 26, 2015

Wahab's Cendol @ Sri Rampai



lps layan wafie nasi kukus....ptg skit layan cendol plak
cuaca panas skarang ni..dpt cendol sejuk tekak skit


selain cendol ada mcm2 lg..rojak, mee rebus, goreng2
tp sbb kami dh kenyang so layan cendol je


hah ada mcm2 jenis cendol..pilih je mana korang nak



dh byr kena tgu nombor giliran nk amik order kita...
so sementara tgu nombor...selfie skit


yg tgh baru nk order ni rupanya bekas pemain badminton Roslin Hashim
die dgn wife & anak die mkn cendol sini gk...dlu2 pernah jmpa adiknye Hafiz Hashim


aku punya cendol jagung rm 3.20


hubbyku punya cendol pulut + eskrem rm 5.20



mmg rmi org makan cni..the best cendol in town tagline tu
tp bg tekak aku biasa2 je..aku suka cendol yg aisnye di kisar halus
kalo kt sini tk sempat tgk ais..cairrr dh...tk suka

pernah mkn kt area jln tar time psr mlm yg stiap sabtu..
tksure ada lg ke skarang..sbb dh lama tk pegi kn
ada gk tgk member blog mkn yg kt melaka menarik gk
ni aku cite tekak aku ..tekak uolssss sila p rasa sdiri

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

ni kalau ajak laki aku mesti dia suke
dia antu cendol
nk2 klu ade mee rojak sekali
perghhh
selamat dinner aku
krik krik krik

Ann Ishak said...

yes, cendol dekat pasar malam jln tar tu sedap kan. dah lama betul tak pekena cendol dekat situ

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...