Followers MamaTisya

Monday, December 15, 2014

jalan-jalan Hamleys & Rainforest @New Wing One Utama






suka la tisya dok belek2 mcm2 toys ni kn walaupn tk bli
tisya bkn jenis nk guling2 or nk berdaram mintak mainan...
lgpn rege toys kt sini bole tahan mhl gk
aku slalunye ckp..tgk je tau..kt sini tk jual :-p




FROZEN masih viral..kerusi tu regenye rm 89.90



ribu riban rege doll house ni..tisya suka la 
tp idok la aku nk bli smp ribu riban :-p



v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

lps dh abis tgk toys kt Hamleys tu...turun bwh nmpk ada ikan2 ni
mcm mini aquarium..tmptnye kt Rainforest New Wing
kusyuk tisya tgk ikan

6 comments:

Chekgu Azrine said...

Samala.anak2 mmg alhamdulillah..mainan mmg xd dlm senarai nk bg reward ke apa..bgetter belikan buku..byk faedah

juelee said...

hehehe bagus tisya... kita mmg kabo toys kalau behave/besday baru leh dapat.. kalau kluar jalan sesaja minta toys mmg tak dapat la...

syawalsimpsons said...

sama la ngan anak2 ni..rambang jugak..tp kalo ibu abah kata no..mmg tak da la

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Cantik pulak kerusi Frozen tu MT..

Ann Ishak said...

cute pulak kerusi frozen tu :)

Eda Ejai said...

rase nak tesedak tengok harga doll house tu.. huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...