Followers MamaTisya

Friday, July 22, 2016

5 Syawal ~ Mangga Masak Lawa


5 syawal lps zohor kami ke kota warisan 
juadah raya tuan umh hidangkan utk kami
ada menu special sebelah bekas buah-buahan tu
namanya Mangga Masak Lawa...1st time mkn...
korang pernah dgr ke menu ni??



ni umh mak andak adik ipar aku (sebelah mama aku yg bj hijau pakai anak tudung hitam) 
kami dtg melawat die yg baru lps operation..xsilap die sakit kanser ovari....smoga cpt baik


5 syawal baru ada gmbr bersama adikberadik perempuan
yg mana 1 kakak...yg mana 1 adik ...hehe



kusyuk bdk2 ni main piano



bila dh rmi2 ni meria la wefie :) 


lps tu kami dihidangkan dgn pulut hitam durian , murtabak & teh tarik panas


org kl mmg p beraya pki jeans je...hehe
posing skit ngan ankdara sorg ni
kakak bw adik pi beraya ni :-p


5 comments:

Norhayati Mohd Isa said...

Akak pun baru tahu menu tu MT..
Tentu sedap tu..
Dia macam bubur ke MT..
Buat pemanis mulut..

Nad MamaZN said...

xpenah makan mangga masak lawa tu.. cemana rasa dia?
murtabakkk! sedap plak walau dah lepas2 ramadhan ni hehe.. menu wajib time berbuka..
kikiki, kalu kt kg gitu jugak kak, selamba je beraya pakai jeans. almaklum org key ell.. baju sume anto dobi haha

idzwa kamaruddin said...

heheheee...kan org kl beraya mmg pakai suar jeans hehehe..

Nory Zoulkefle said...

Heheheh...dah mcm adik beradik je dua beranak ni..

adianiez AIDA said...

mangga masak lawa ~ masakan pe tu?
skang kan zaman moden, janji beraya.
tak kisah ler baju pe seluar pe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...