Followers MamaTisya

Thursday, July 28, 2016

Meehoon Soto + Begedil :)


jrg2 menu meehoon soto ni kt umh mama ku
sbb ni menu org luar la..menu org klate mcm nasi dagang, nasi berlauk, nasi kerabu kn


kalo wat meehoon soto mesti nk ada begedil..mmg fav
ni adik ipar aku la yg sediakan bahan2 smua...aku tlg bentukkn bulat2 je la


menu bfast di pg 5 Syawal aritu sebelum pegi beraya ke Kota Warisan

9 comments:

Mama Zharfan said...

my fav ni..terliur plak pagi2 hehehhe

Chekgu Azrine said...

suka sangat begedil...kalau kt kedai juak lauk ada mesti beli..hehehee

eima said...

makanan fav kite sedap hoi

Nad MamaZN said...

begedil nampak sedap. feveret saya tu :)

el said...

terliur ok
sedap tu uhuk

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

yeee..fevrey saya tu..soto n begedil n smbal.kicap krna ada gak.baru sah..hihihi

ibuayu said...

akak pun suka soto..kalau buat soto mesti nak bergedil...tp suka soto me kuning campurnasi impit..

adianiez AIDA said...

sib baik aida terjah blog mamatisya ni ptg ni.
sok nak buat soto.
terlupa beli bahan utk buat begedil!!!
hu hu hu...

eima said...

amy ... tak lah kena pakai life jacket ...mmg kami beli khas utk budak ber2 tu ... sbb tu bg pakai asek bg beli yg mcm pelampung ... tak berapa lama pakai bocor letih beli beli yg mcm tu ..jimat seklai je keluar duit boleh pakai sampai tak muat ... hehehe


reception yg ckp kolam paling besar di kuantan ....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...