Followers MamaTisya

Monday, July 11, 2016

Opis masih sunyi

salam uolsss....dh kj ke??? 
ke masih penat sbb stuck dlm jammed :-p
aku dh kj...kata #teamrayakl haha
pg ni smp opis masih sunyi, rmi masih bercuti...
syok kj sbb xrmi lg...padahal mood tkde lg sebenarnya walaupun tk blk kampung...hehe



disebabkan thn ni , mak ayah xde bj raya...
so kita up gmbr ank je la dlu sbb die je berbaju baru di pagi 1 syawal...
sakan melaram kn....femes plak tutu kurung ni...meriah tgk ank kwn2 pki mcm2 color
ni pn bkn aku yg bli...nenek blikan utk tisya...tq MIL...gmbr raya tgu la nanti aku update ye...
#teamrayakl xkemana sgt sbb KL kalo raya...bole baring atas jln raya..rmi blk kampung :-p

6 comments:

idzwa kamaruddin said...

Selamat Hari Raya Amy ;)

Norhayati Mohd Isa said...

Selamat hari raya MT..

Akak pun dah keje :)
Cantik baju anak dara tu..

syawalsimpsons said...

kat opis ni pon raya yg cuti lagi, sunyi je....

Raihanah Ahmad said...

kerja dah, mmg sunyi sikitlah sbb ada yang sambung raya. selamat hari raya sis

aryan azra said...

selamat hari raya..samalah ofis masih sunyi hari ni

Azura Aziz said...

hari ni br start keje.. tp masih ada yg cuti lagi.. cantik bj raya tisya ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...