Followers MamaTisya

Wednesday, May 3, 2017

MamaTisya at PULAU MALDIVES πŸ’•


hah Pulau Maldives slh satu tmpt idaman juga
tp nk ke Pulau Maldives yg jenis water villa ni
dengarnya rate dr rm 4k ke rm12k utk 1 mlm ...pitam kn hehe
nk murah bole stay yg kt beach je la
ok moh layan gmbr2 kt Pulau Maldives yg cantik ni




cantik kn tgk air biru turquoise ni



jernih tul airnya


nmpk tk ukiran nama MamaTisya di Pulau Maldives ni
bersama2 ngan geng bachelor watie & nett
walaupun tuan bdn blum smp..tp happy sbb nama dh terukir dh di situ :)
TQ Suziey...xdpt smp lg..kita tgk gmbr2 dr blog http://www.suziey.com/



happy holiday suziey sefamily....cantik tgk air yg jernih tu



nk juga gmbr aku enterframe kn....
tgk laut tu pn color sipi2 Pulau Maldives kn...
bole la amik mood walau hakikatnya hanya di Port Dickson kn :)

7 comments:

PinKy MoMMa said...

cantiknyaaaa kan..teringin jg nk ke sini..insyaAllah mana tau ada rezeki lebih kita dpt gi sini amy..aminn

Raihanah Ahmad said...

memang cantik gak sebenarnya pantai kita. dah ala2 maldives dah

Chekgu Azrine said...

teringin jugak nak pegi maldives...hehhehe..seyes lawa dan jeles tgk org dah smpi maldives

Azura Aziz said...

adoi cantiknya. bila lah nk smpai ke sana. doakan mama tisya jejak kaki jugak yer ;)

Norliza Nordin said...

tempat idaman gak.. moga ade rezeki jejak kaki ke situuuu :)

Nour Adieb said...

Banyak sebenarnya di Malaysia ni tempat yang seakan Pulau Maldives πŸ˜πŸ˜„

Mama Darwiish said...

Subhanallah..cantiknya..mudahan rezdki kita plak lpas ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...