Followers MamaTisya

Wednesday, May 3, 2017

Ikan Sardin dalam Minyak Zaitun


lunch apa uolsss...smlm aku cuti try masak Ikan Sardin dalam Minyak Zaitun ni
biasa mkn ikan sardin yg sos tomato tu kn..sedap juga ni semestinya dari Ayam Brand 

Keenakan hidangannya dengan khasiat Omega-3,kalsium dan protein yang tinggi. Produk ini juga bebas daripada bahan pengawet dan tanpa MSG tambahan bagi memgekalkan rasa semulajadi sardin yang berkualiti untuk dinikmati.

Tumis bawang, masukkan ikan sardin dalam minyak zaitun, masukkan sdikit sos tiram & kentang yg telah digoreng...nk pedas skit, potong cilipadi..siap utk dihidangkan

5 comments:

NanyFadhly said...

Fuhhh..memang terangkat ni kalau makan. Tak sedar nasi dah bertambah berpinggan-pinggan. HAHAH!

Nour Adieb said...

Ada eh? Nanti nak try tengok kat supermarket sardin dalm minyak zaitun ni ��

Busyra Bt Takiyudin said...

tak pernah try lg ni.. sedap!

Aju Mohit said...

wah sedapnya sardin, dah lama tak makan sebab mahei ;)

Mama Darwiish said...

Pehhhh sedapnya...menambah itu pasti :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...