Followers MamaTisya

Thursday, August 24, 2017

bila lama tak balik kampung

lps raya aritu lama xblk gombak ..yela asal weekend je penuh jemputan openhouse kn
lps dh abis syawal aritu, kitorang blk gombak
bila dh blk gombak...mcm2 menu sedap la kn...jom layan


menu laksa & laksam fav mama aku buat kuah je


ptg plak adik aku bli roti goreng & cakoi


mlm2 layan eskrem strawberry, adik ipar aku br blk cameron


esok pg bfast nasi lemak makcik kecik yg mmg tk pernh tk rmi...tp jgn riso walaupun pjg q
tp cpt makcik kecik bungkus nasi lemak tu


nasi lemak makcik kecik sambal tepi ..semestinya lauk paru fav aku



pastu buat brownies kedut ngan adik aku...si kecik nk nolong juga


cucu2 tokpa & umie yg bikin ribut


brownies kedut...yummmm


menu lunch yg membuat mkn nasi bertambah222


ptg plak layan puding caramel versi bakar nasibaik menjadi 1st trial


sekejap je ni licin..nk2 kalo sejuk222 kn

5 comments:

  1. aah amy....kalo amy balik gombak mmg siap sedialaaa tgk menu yg sedap2 ....mmg mcm tu la kan.anak menantu cucu balik mcm2 mak nak masakkan....selagi boleh jamu dijamunyee hehehehe....

    nasi lemak legen tu amy....

    ReplyDelete
  2. Sedaapnyaa laksam, nasi lemak tu pun. Terliur tengok. Hahah!

    ReplyDelete
  3. mak sy pun sanma gak amy, bila kami blik gombak mcm2 di msknya..

    ReplyDelete
  4. alaaa bukak jer blog akak terus nampak laksam dulu tauuuu huwaaa sedapnyaaaa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...