Followers MamaTisya

Thursday, October 12, 2017

Pelancaran Jenama Beg Kanak-kanak dari Nohoo @The Parenthood Sunway Pyramid

 

Nohoo adalah jenama beg kanak-kanak antarabangsa, khusus dalam beg kanak-kanak mesra alam, menggunakan Neoprena berkualiti tinggi, untuk mewujudkan beg yang selamat dan ringan khusus untuk kanak-kanak berumur 2 tahun ke atas.



Baru-baru ni berkesempatan untuk pergi ke event Pelancaran Jenama Beg Kanak-kanak dari Nohoo di The Parenthood Sunway Pyramid. Purple Box Sdn Bhd adalah pengedar beg rasmi untuk jenama Nohoo dan bertujuan untuk menjadi pengedar terbesar di Malaysia dan Asia Tenggara. Syarikat ini juga mempunyai pengalaman selama 12 tahun sebagai pengimport dan pengedar.  Mereka juga merupakan pengilang dan pemborong beg dan luggage.
 


Dengan lebih daripada 40 reka bentuk , Nohoo berhasrat untuk menjadi pembekal beg No 1 kanak-kanak . Nohoo menawarkan pelbagai reka bentuk yang unik dan berwarna-warni berdasarkan tema dan watak yang berbeza yang menjadi kegemaran kanak-kanak






Antara kelebihan beg kanak-kanak dari Nohoo adalah ia ringan dan selamat digunakan oleh kanak-kanak dari umur 2 tahun dan ke atas, diperakui oleh organisasi keselamatan & kesihatan dunia. ergonomic iaitu material yang digunakan adalah mengikut kesesuai kanak-kanak, beg ini juga kalis air, tahan lama dan mempunyai jaminan seumur hidup.



Terdapat 3 tema yang berbeza ~ tema lautan, tema hutan & tema istana. Nampak tak rekabentuk yang pelbagai itu, comel kan...pasti anak-anak anda terpikat. Kalau sekarang tengah popular lagu "Baby Shark", hah ada di situ rekaan itu .


Aktiviti mewarna diadakan untuk kanak-kanak selepas pelancaran haritu
sementara itu, kami berpeluang untuk melihat koleksi beg Nohoo 
yang ada di The Parenthood Sunway Pyramid


tisya menggayakan reka bentuk MONSTER untuk size ini berharga rm 129
memang selesa digayakan dan ringan..harga bermula rm 99 - rm 149 mengikut size bag..


Selain di The Parenthood Sunway Pyramid, anda juga boleh dapati jenama Nohoo di beberapa tempat seperti Aeon Mid Valley, Aeon Shah Alam, Aeon Sunway Pyramid, Sogo KL, Sunway Lagoon Merchandise Store dan Aeon Bandar Dato' Onn Johor.

Jika anda tidak berkesempatan untuk pergi ke tempat-tempat yang dinyatakan, anda juga bole membeli dalam talian di website http://www.nohoo2u.com/ 

Tawaran istimewa khas untuk pembaca setia blog MamaTisya , jangan lupa masukkan promo code mamalovesnohoo apabila anda membuat pembelian dalam talian. Apa tunggu lagi, jom shopping beg kanak-kanak dari jenama Nohoo ini.

Facebook : www.facebook.com/nohoo2u
Website: http://www.nohoo2u.com/
Instagram : https://www.instagram.com/nohoo2u/


Lepas habis event, tisya tak sabar nak main di playland The Parenthood Sunway Pyramid.
Info berkenaan playland ni akan di share entry khas ye.

7 comments:

  1. Comelnyaaaa beg dekat sini. Berkenan tengok :)

    ReplyDelete
  2. ni kalau anak2 i tgk ni, mmg rambang mata dorang ni...huhu

    ReplyDelete
  3. comel begnya...budak-budak mesti suka

    ReplyDelete
  4. Beg nohoo memang semua comel dan colorful. Ana yg tgk ni pun jadi geram. Berkualiti lepas tu ada lifetime warranty lagi. Bagus kan.

    ReplyDelete
  5. Comel2 kan kak beg Nohoo ni..Geram tgk

    ReplyDelete
  6. Lawa dan comel-comel design dia..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...