Followers MamaTisya

Friday, October 13, 2017

resepi Nutella Banana Sandwich

lama dh buat ni...lupa nk share resepi...ala mudah sgt la..bahan pn xbyk 
kalo nk buat utk bekal anak sekolah, ataupun minum ptg mmg sesuai sgt la

Bahan-bahan:

roti
pisang
nutella

cara-cara:-

1. Pisang dipotong bulat

2. Sapukan nutella kt atas roti

3. Susun pisang yg telah dipotong atas roti yg telah disapu nutella

4. Bakar dalam toaster...siap utk dihidangkan....potong la 3 segi tu...melting kn

**bahan2 tu byk mana ikut kesesuaian korang la ..buah tu nk tukar lain pn bole


kalau tkmo bakar pn boleh juga..lps dh susun tu kapit 2 roti bole ngap


tp kalo bakar lg ummmppppp
berebut2 smua nk ngap Nutella Banana Sandwich panas2 ni


aku guna toaster yg mcm ni tau...kalo toaster yg menegak tu abis la jatuh pisang
tkpn bole guna pemanggang ajaib atau nonstick pan......selamat mencuba

7 comments:

Ana Suhana said...

Simple tp confirm sedap kak. Mak budak pun suka cmni.

Mimi Azirah said...

Sedapnya kak..nanti nak try juga

Inani Hazwani said...

Fuhh sedapnyaa! Lama tak beli nutella, boleh lah buat pulak lepas ni. Heheh.

aswaleyla said...

nutella sedapnya

- dieyana - said...

sedappp nihhh! hari tu kita mkn mcm ni jugak, tp bukan nutela, peanut butter..nk try lah nutela

Azura Aziz said...

dulu slalu beli nutella, tapi lepas Gardenia kluarkan sapuan coklat tu terus beli yg brand gardenia jer hehe...
kat rumah Abg Adam jer yg suka coklat ni..
orang lain tak suka..

Shahida Dzulkafli said...

Sedapnya nutella tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...