Followers MamaTisya

Thursday, April 19, 2018

lamanya tak ke Restoran Beriani Asif yg sedap ni !!!



mmg rindu makan kt sini...sbb sedap...aku kalo sdap mmg repeat byk kali
dlu masa opis area kl mmg slalu la juga singgah sini...jln kaki je
tp sejak 2015 dh pindah opis kt shah alam ni ...mmg bercinta nk pi sini sbb mmg payah parking
sebelum ni aku dh pi tp xde parking..ni cubaan kali ke-2 akhirnya ada parking dpn restoran lg
2018 akhirnya smp jua ke sini setelah hampir 3thn xsinggah hehe


ok mood dating berdua 


hakikatnya ada anakdara ni hah
ajak gmbr bertiga xmo..mengada sgt kn...tp ngan ayah kemain die nk berdua :-p

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on





ok ni menu senang utk korang refer...ok jom tgk menu aku mkn



mango lassi ni wajib order sedap tau..pekat & likat..order 1 jug trus senang
aku sorang pn bole abiskan 1 jug ni :-p
rm 18 utk 1 jug ni

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on


acar


plain beriani rm 5..order 2 pinggan


lamb shank rm 24


chicken masala rm 10


garlic cheese naan rm 7 ni cicah ngan kuah lamb shank or chicken masala yummmyyy

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on



ni hah tokeynya Mr Asif...
die ingt aku tk keje Bernas dh sbb katanya tgk FB slalu gmbr aku masak2 
die ingt  aku dh buka restoran hehe...aku ckp masih kj kt Bernas


ok perut dh kenyang..moh ler blk


lokasinya kt blkng Fahrenheit tp mmg payah parking..
nk plak skarang ada renovation lg la payah
dlu2 aku dr opis mmg jln kaki je....ni 1st time bw family mkn sini
nasibaik aritu ada parking reserve utk customer dpn restoran...dpt la kami parking


bole contact utk reservation kalo rmi nk dtg....utk catering pn die ada buat juga
next outlet katanya akan buka kt Tmn Nirwana Ampang
hah dkt la skit area situ kalo dh buka nanti

10 comments:

  1. Sedapnya Amy, Manggo Lassi tu nampak menarik sangat..

    ReplyDelete
  2. Nak try lah makan sini before puasa. Sedap nampaknya tu.

    ReplyDelete
  3. okay nak tunggu yang dkt nirwana tu bukak, dokek sikit nak p :D

    ReplyDelete
  4. Lama dah x makan Beriyani...SA kalau makan nasi beriyani..x kisah la beriyani apa..sure sakit kepala lepas tu mengantuk macam kena dadah..hahahaha

    ReplyDelete
  5. ya Allahhhh manggo lassi...dugaan apekah ini amyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy hahaahahah..pebret ni...tapi susah nak cari yg betul2 sedap....mcm guna manggo india yg besar n manis tu.....

    ReplyDelete
  6. emtri yang jahat.. hahahaha~ adoiyai !!!!

    ReplyDelete
  7. Pergh.. Manggo lassi dengan cheese naan tu yang paling mengancam di mata sha..

    ReplyDelete
  8. Manggo lassi tu nampak menggoda sangat kak oi. Hhahaha! Boleh lah try makan sini nanti.

    ReplyDelete
  9. chicken masala tu nampak menarik tertarik betulll.. sedap!

    ReplyDelete
  10. Lamb shank ohsem.
    Mango lassi is wajib oder? Sure sedap.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...