Followers MamaTisya

Tuesday, April 10, 2018

Meehoon Goreng Noxxa


jumaat lps tk kuar time lunch sbb ada demo masak2 guna noxxa
sbb geng aku slh sorang tokey yg jual noxxa ni..so kita support la kwn2 nk wat demo
jom tgk demo masak2 meehoon goreng 3 minit


bahan2 utk meehoon goreng...guna meehoon dr Juara Selera 


geng2 yg join demo noxxa....wefie dlu sebelum masak2


guna kaedah Stir Dry ..panaskn minyak & masukkn bahan rencahnya
lps tu masukkan meehoon..tk payah rendam tau


kacau meehoon bg sebati ngan rencah..air kena agak2 la
lps tu masuk sayur, tutup periuk...set kn STEAM 3 minit...siap utk di makan


sesi demo...aku wefie selfie hehe...


ni la hasilnya utk 2 peket meehoon


mkn ramai2...yummmm

10 comments:

  1. Senang kak ada noxxa. Tapi harga dia telan liur kejap.

    ReplyDelete
  2. senang kalu ada noxxa ni..semua jd cpt n mudah....

    ReplyDelete
  3. wehh..aku ada philips tu..nanti nak wat la. Jimat masa betul..tak lah berdiri lelama panas kan

    ReplyDelete
  4. syoknya.. masak ramai2.. makan ramai2... periuk noxxa mmg terbaik..

    ReplyDelete
  5. Mee goreng sedap. Haha
    Singgah sini follow

    ReplyDelete
  6. Apa? nak hadiahkan SA piyuk noxxa eh birthday bulan 6? okey SA TUNGGU....HAHAHAHA

    ReplyDelete
  7. heheh jue noxxa simpan.. duk masak dlm periuk comel jer..

    ReplyDelete
  8. Wahhh tak payah rendam dulu, senang nya lahai. Nak kumpul duit lah beli satu.

    ReplyDelete
  9. perghhhh.. serba guna la akakkk. senangnyaa. best tngokk

    ReplyDelete
  10. dah lama dok intai noxxa ni tak membelinya tidak... tengok senang macam ni, terasa macam nak beli pula.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...