Followers MamaTisya

Wednesday, April 25, 2018

All You Can Eat Dim Sum only RM 59 nett @Grand BlueWave Hotel Shah Alam


voucher dh nk expired...moh ler redeem
sebelum ni bw adik2 aku layan Dim Sum...kalini bw hubbyku plak


ok ni baru 1st round..yg fried dim sum pinggan pjg tu paling fav
bila aku ckp nk 5 set trus vietname sprill rolls tu, waiternya mcm terkedu
"betul ke puan nk order 5 set ni" .....ye btul sbb mmg fav yg tu




ni antara dim sum yg aku order..ada yg steam & fried
1st time order yg fried otak-otak tp tk kena ngan tekak...yg lain2 tu semua fav 
and mmg dh repeat order sebelum ni....nk tgk nama menu sila tgk entry di SINI


ni 2nd round...nmpk mcm skit je kn
 tp kenyangnya bole buat kita bersandar mcm ular sawa haha


xde org...syok ..mcm restoran kami yg punya


dessert ...mixed fruit + longan


ok kami dh kenyang....rasa nk lena je hehe


utk peminat dim sum jgn lps kn promo ni...hanya rm 59nett bagi dewasa
dan utk kanak2 tk silap rm 29.50..sila call utk reservation

5 comments:

  1. ya allah terliur tengok dimsum ni amy, aju pun suka dimsum nyummy

    ReplyDelete
  2. Faveret hakak ni MT... Tapi kalau tengok harga RM59 henggit dengan makan Dim Sum tu mcm tak berbaloi pulak ek...mcm kurang kenyang

    ReplyDelete
  3. Sedapnya, belum cuba lagu makan Dim Sum nie Amy. Voucher expired hari tu sedih.. nasib ada lagi voucher nie ha.. huhuhu..

    ReplyDelete
  4. Ala.. Dah terlepas promo nie.. Kalau tak, boleh cuba..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...