Followers MamaTisya

Monday, May 6, 2019

shopping & mengemas sebelum puasa




PADINI sale since 1 mei aritu..tp sabtu baru aku pi..ahad lastday
tu pn ankdara ni dok ngajak..tp die ajk p padini kt mytown
kemain ajak yg jauh..idokla aku p sana..pi yg melawati mall je
nasibaik tk ramai sgt org..tkde la sesak sgt..nk plak ekon tk brp nk rasa sgt...panasss


happy la dpt bj die pilih sdiri
size limited...die pakai XS or S tp yg tgal byk size besar2


lps tu nk mkn menu fav die...spaghetti carbonara..aku mkn grille chicken


v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
ni plak kisah ahad..ngemas bilik seharian..fuh penat:-p
nasibaik belum puasa ..bole la minum kn
org pompuan ni mmg suka la simpan paperbag..sudahnya dh semak bilik
tp nk buang sayang...perangai sgt kn ...sape ferangai mcm aku ni ..sila ngaku:-p



hubbyku plak bersihkan ekon..legaaa sejuk skit..cuaca skarang kan bahang
lpstu cucuk langsir baru



hah lunch pn lambat...sbb bz ngemas..actually ada lauk lain tp menu ni juga yg lazat


lps tu tukar cadar baru..cadar ni dpt masa lucky draw time event familyday
syok landing cadar baru hehe...

penat ngemas...nanti nk pindah umh lg penat nk ngemas brg kan

4 comments:

  1. SA dh siap kemas bilik sewa ..cuma kat rumah ni blom start lagi...besar sgt..hahahha..

    ReplyDelete
  2. wah, dia dah kemas rumah dah..saya tak buat apa lg rumah tu huhu

    ReplyDelete
  3. Tu dia.. spring cleaning ye.. mama baru buat semalam hihi

    ReplyDelete
  4. Wah.. dah cantik dan kemas..
    Pandai dah anak dara pilih nak baju apa ye sis..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...