Followers MamaTisya

Friday, May 24, 2019

Salmon murah beli di St Rosyam Mart


slalu hubbyku yg beli salmon murah kt St Rosyam Mart
tp slalunya pg2...aritu aku p ptg..rezeki aku la ada sepinggan lg
selain salmon ada juga udang, sotong, ikan2 lain juga yg depa ltk dlm pinggan camni
mmg rm 10 je la tp sape cpt die dpt la
salmon camni byk tulang kena ati2...tp aku suka..nk2 part lemak2 & kulit salmon tu


time aku tgh beratur kt cashier nk byr, tgk2 kt sebelah aku pelakon Sharifah Sahora


so menu berbuka 17 ramadhan..salmon grilled guna air fryer
set kan suhu 160 & 25minit..sebelum tu jgn lupa lapik dgn alumnium foil
tp kena balik2kn juga sbb byk kan salmon tu...if rasa nk tmbh lg minit pandai2 la adjust


so juicy...meratah la kami salmon...yummmyyy

3 comments:

  1. Jarang Mrs. A tengok salmon ada tulang sekali.
    Biasa makan dan tengok dah takde tulang.

    ReplyDelete
  2. murah kak, amboi dia tunjuk air fryer...hehe goda kita lagi

    ReplyDelete
  3. Murah betul tu...beli yang macam ni best..tak muak snagt makan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...