Followers MamaTisya

Friday, May 10, 2019

Sports day 2019


13 april aritu ada sport day ...sebelum tu die ckp die tk masuk
tp dh dkt ngan tarikh sukan tu , die ckp masuk acara plak
aku je pi aritu sbb ayah tisya demam



masa darjah 4 & 5 tkde plak dia masuk acara
kiranya thn akhir la ni bersukan ..next year dh sekolah menengah


dia masuk acara perbarisan..rumah merah pakai costume ladybird





dh ready nk start acara perbarisan rumah sukan



rumah merah lagu ladybug song tu mcm bdk kecik..nasibaik menang JUARA :)



 tisya barisan depan no 4 dr kiri





ni video acara perbarisan rumah ungu, biru, kuning, hijau
dengan lagu masing2..tp yg paling best lagu PASKAL hehe



ada gimik perasmian..siap ada pistol2 sbb lagu Mission Impossible :)


cuaca pn dh semakin panas...


classmate aku dlu kt MARA, ank kami sama sekolah cuma anknya muda setahun dari tisya


aku tk tunggu smp abis tengah hari tu..
just tunggu abis acara perbarisan je sbb aku ada event tgh hari tu
 tp ank dara tgu smp abis la walaupun die tkde masuk acara larian
 ayah tisya amik die tgh hari tu ....die citer rumah merah juara acara perbarisan..suka die...
aku ingtkan rumah  ungu sbb lagu PASKAL ngan aksi mcm tembak2 
 rupanya ladybird lg menyerlah hehe..tahniah anak mama

6 comments:

  1. meriah haa acara sukan. teringan zaman sek-sek dulu. suka sgt bila hari sukan.

    ReplyDelete
  2. Cantiknyaaa costume baju dia orang :) Congrats Tisya & the gang!

    ReplyDelete
  3. best nya dapat join hari sukan anak2. saya dulu tak dapat nak join sebab kena kerja, huhu

    ReplyDelete
  4. Anak dara SA tu lagi plak..mama x pernah tahu bila hari sukan apa ke aktiviti dia kat sekolah..dia tau mama sibuk..tau2 balik bawak hadiah je ..

    ReplyDelete
  5. Wah.. ada yang guna lagu paskal ye.. bestnya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...