Followers MamaTisya

Monday, June 10, 2019

6 Syawal kembali bekerja


salam aidilfitri..jln masih clear arini...ramai EL ke sbb stuck dlm jammed
truk juga dgr kwn2 update jammed
parent aku pn stuck jammed smlm dr kedah ke kl dlm 12 jam setengah
cousin aku dr klate ke kl dlm 16 jam fuhhh..bertabah la
aku dh 2thn #teamrayakl so tkde la merasa jammed blk kampung ni


pg td smp pn dpt parking fav tepi ni..sempat la lena jp kt surau td sebelum 8am

gmbr raya nanti2 aku update...nk jln2 blog korang tgk gmbr raya korang dlu

9 comments:

  1. Selamat hari raya :)
    Jemput datang blog PH ziarah raya :D

    ReplyDelete
  2. Sama la dah kerja kan...lemau jer masuk office..

    ReplyDelete
  3. Samalah.. sha pun dah kerja.. lengan dan tak ada orang..
    Kawan sha dari Kelantan ke Perak 21 jam.. sesak teruk katanya..

    ReplyDelete
  4. aku mula kerja 7 syawal..raya sakan hahaha

    ReplyDelete
  5. Salam Aidilfitri, lawa backdrop Raya Bernas. :D Selamat kembali bertugas.

    ReplyDelete
  6. raya mmg mcm ni, tak pernah tak jem hehe

    ReplyDelete
  7. selamat bekerja, amy.
    aida 10 julai nanti baru naik keje.
    hadoi lah. 2 thn bercuti, memang lemau nyer rasa nak naik keje.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...