Followers MamaTisya

Wednesday, June 12, 2019

seronoknya menang macam2 barang dari Giant !!!



so ni ada lg brg lain aku menang
yg ni dpt mie sedap cup & biskut 
tp biskut tu tkde stock so staff giant bg koko krunch


yg ni plak husband yg menang nescafe latte caramel


yg ni plak MIL menang Mamee Express cup...yg touch n go ewallet tu aku menang



paling best kalo menang touch n go ewallet ni
trus bole redeem..tkpayah pi giant
MIL dh dpt 2x...husband 2x..aku br sekali


ni yg terkini aku menang pg td



ni antara brg yg hubby, MIL & adik2 aku menang..ada yg belum redeem lg tu
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v

v
v

v
v
so kalau korang nk menang juga mcm aku
klik thru handphone link http://bit.ly/2vvQtHj
ramai gk kwn2 yg aku dh share ngan depa smua menang


nanti akan kuar camni..korang register nombor hp
lps tu buka la box..kalau brg tu sama 3x baru la menang
lpstu korang akan dpt sms...klik link sms utk redeem kt giant nanti
baca syarat2 dlu sebelum redeem tau

ok selamat menang...hari2 bole main game ni..tp 1 nombor hp sekali je la


*kemenangan ke-7, ke-8, ke-9 & ke -10 utk 2019

9 comments:

  1. Alhamdulillah rezeki akak sekeluarga.

    ReplyDelete
  2. wah, lumayan ni!
    menang benda yg boleh dimakan.
    terbaik :)

    ReplyDelete
  3. uishhh banyaknya benda free... bestnya dapat free stuff

    ReplyDelete
  4. Ya Allah, seronok lak baca hadiah yang dapat tu.

    Kita tumpang gembira la ye.

    ReplyDelete
  5. Pergh!! Ohsemnya.. Sha dah try, dapat biskut.. hehehe..

    ReplyDelete
  6. memang murah rezeki betul la mamatisya ni. masuk contest je mesti menang. bertuah

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...