Followers MamaTisya

Tuesday, June 25, 2019

Rumah cantik 3 tingkat



cantik kan rumah 3 tingkat ni...kita tumpang ootd raya la jap :)


sabtu lps ke Sg Buloh ~ open house kwn time study mara 


aku antara yg awal 12pm dh smp sbb lps tu aku nk ke lokasi seterusnya plak
biasa la kl raya sebulan kan


menu nya nasi tomato...aku suka sbb ayam masak merah tu tk pedas sgt..bdk2 pn ok mkn
sbb pernah mkn ayam masak merah yg terlalu pedas
ada menu lain juga tp sbb menu ni sedap..aku mkn ni je la
lgpn nk p beraya umh org lain lg so kena mkn skit2 :-p


ni la tuan umah nya ~ Siti Nurbaya
sbb aku smp awal so tuan umah sempat la ajak aku home tour
jom tgk gmbr2nya....mmg suka tgk umh cantik2 ni
rege pn cantik juga kan...juta2...so tumpang happy dgn kejayaan kwn aku ni
so moh ler berangan nk deco2 umh..walaupun umh aku kecik je :)







tq Baya for having us


jom naik atas plak


ni kt tingkat 3...umh beso ni, bole tahan la juga nk kena ngemas kan


view dr atas tangga


wefie dgn anak2 baya...ada sorg lg ank sulong nya tkde dlm gmbr
yg kecik tu kembar sepasang


ada ruang luar utk santai2


ankdara posing kt luar ni



tk sbr nk deco2 umah sdiri....tk start renovation lgpn umah aku 
so kita tgk deco2 umh org dlu la :)

9 comments:

  1. fuyyoo...cantiknya rumah...bestnya ada rumah macam ni...

    ReplyDelete
  2. 3 tingkat..boleh hias menjadi 3 suasana..

    ReplyDelete
  3. cantiknyeeeee rumahhhhhh..
    bestnye kalo dpt rumah camni...

    ReplyDelete
  4. cantik dan besar, kalau ada rezeki lebih nak juga beli rumah besar

    ReplyDelete
  5. wahh....cantik giler rumah dia..walau 3 tingkat jenuh nak mengemas nanti...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah rezeki dia. Tumpang happy dlm masa yg sama terus berangan juga nak rumah besor dan cantik macam ni hihi..

    ReplyDelete
  7. Jenuh nak mengemas nie.. Tapi memang cantiklah..

    ReplyDelete
  8. memang best klw dpt rumah 3 tkt ni. Rumah kat mana tu. Cantik dan kemas rumahnya. Pandai susunatur brg.

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah, seronok dapat tgk rumah. Menumpang Inspirasi😀

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...