Followers MamaTisya

Friday, June 14, 2019

Tongkeng Ayam AYAMAS


aritu geng aku pi giant die nmpk Tongkeng Ayam AYAMAS
sbb die tau aku pencinta menu exotic ni tp aku tk pernah nmpk lak sebelum ni
tp aku tkde la beli sbb aku suka lg yg raw yg mcm slalu aku masak tu
bila aku share kt ig story rmi juga ckp tksedap yg ni
sbbnya muak ...yela bersalut tepung dh tu kata depa yg pernah beli
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v

v

yg raw camni juga yg best dr beli yg AYAMAS tu hehe


lapar blk wei tgk bontot ayam aku masak ni...ankdara aku suka ltk kicap skit
menu berbuka puasa 7syawal aritu

7 comments:

  1. wah ada ye..hehe..belum jumpa lagi pulak bila pergi belanja..ni mesti adik sepupu PC belum tahu atau tak jumpa lagi..kalau tak mesti dia dah bagitau sambil tersenyum bahagia berseri-seri mukanya..sebab peminat tongkeng ayam adik sepupu PC tu..kikiki..mungkin nak hilangkan muak..dah siap goreng masak sambal kering kot..peerhhhh..buat macam ayam korea..terliur la pulak.

    ReplyDelete
  2. sedapnya.. Sha pun lebih suka beli dan masak sendiri.. lebih sedap dan mengancam.. hehehe

    ReplyDelete
  3. SA pun suka yg raw .tapi x leh makan selalu..hey tongkeng ayam pun mahal sekarang tau...sekilo je dah bape hen

    ReplyDelete
  4. wow. ayamas da ada tongkeng ayam.
    tak pernah lagi aida jumpa.
    yes lah. yg mentah gitu kot lagi sedap.
    aida salut dgn tepung bistari nipis nipis.
    rangup!!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...