Followers MamaTisya

Friday, May 22, 2009

tag gambar kawin

actually aku byk utang tag dr kwn2 sejak akhir2 ni
so pd kwn2 yg tag aku...hrp sbr la ye
insya allah aku akn usahakn wt tag even lmbt pn

so tag kali ni dr CEMOMOT psl gambar kawin
bln 4 lg die tag aku tp arini br aku leh wt... :-)

Memula upload gambar kahwin yang paling korang gemari...



1. Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.

gambar ni br lps akad nikah kt surau so lps tu blk umh aku posing2 kt pelamin & dlm bilik plak.....sebab apa aku suka gmbr ni
  • happy dh sah jd isteri org
  • aku cun time ni (perasan jp)
  • bila mata bertentang mata..aku suka mcm romantis gtu
  • bila tgk gmbr ni, rs tk sbr nk tdo trus je time ni...hehehe

2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?

  • nikah 18 ogos 2006 (surau kt sri gombak)
  • sanding 19 ogos 2006 (tmn sri gombak)
  • bertandang 20 ogos 2006 (tmn sri keramat)

3. Apakah warna tema majlis perkahwinan korang???


nikah-putih

sanding-kuning di raja

bertandang - biru laut


4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???

aku cinta dia..... :-)

5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.

hidup bahagia & berkekalan hingga akhir hayat

6. Tag 5 orang lain tuk buat tugasan ini..

  • syana
  • nisa@larra
  • gieyana
  • umiHanie
  • mama aqish


5 comments:

  1. hutang ye..aku dulu mana ade amik photog..so kena scan dulu gambar...
    sume pakai kodak jek..

    ReplyDelete
  2. oo pki kodak je ek time tu...hehehe..tkpe2 ko scan aku nk tgk gk...hehehehe

    ReplyDelete
  3. salam ...

    uit ! saye kene tag laa ..

    mamatisya dah wat tag sy ke blom ? hehehhe ...

    insyaAllah lapang2 nnti sy wat yer ... tq sudi ngetag sy

    ReplyDelete
  4. Saya suka gmbr amy yg pakai bj pengantin cam kunig diraja tu.. :D

    ReplyDelete
  5. erynn... huhuhuh tak dapat le nak jwb tag ni sbb suami tidak spoting tuk meletak gambar kawin.... errr nak kate gmbr kitorg tak lawa.. lawa je ku tgk hahahaha. ganti tag lain blh hehehehe???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...