Followers MamaTisya

Wednesday, May 27, 2009

Tournament bowling TM

sabtu lps 23 may 2009, aku join tournament TM utk dept
Solutioning & Programme Management (SPM)
actually adik ipar aku yg invite utk join tournament ni..
mcm tau2 je aku mmg suka main bowling kn
so ajk ler hubby aku skali join
die pn dh lama tk membaling

so arini br nk update gmbr2 sekitar tournament aritu...jom layan...

1st time aku main bowling kt sunway mega lanes
mmg beso la cz ada 48 lanes
kt sni pn slalu ada international tournament

antara adiah2 utk pemenang

stiap org dpt goodies bag dr TM
dlm tu ada air & nasi lemak ayam
pastu dpt souvenir dr TM

souvenir dr TM

ni la adik ipar aku yg bz cz die emcee aritu

b4 start tournament wajib posing dlu
aku & angah yg dh sarat..tgu ms je nk deliver

with my hubby

ni la team aku
aku sorg je perempuan
yg sorg lg tu adik aku tk main
tp die nk nyelit gk posing

team aku menang no 1
total jatuhan pin 1444


dan utk kategori individu aku dpt no 1 jugak
total jatuhan pin 364



ni la adiah kami menang utk team dpt hamper & medal

yg ni adiah individu
piala & voucher jusco rm30

posing kt entrance b4 blk

tgk la penuh paperbag aku
ngan mcm2 makanan yg dpt dr hamper kitorang menang


so ni la hasilnya setelah dibahagi2kn
kemain byk coklat aku amik..ehheehhe

tq pd adik iparku cz sudi jemput kami join tournament
lenkali ada lg, jgn lupa jemput lg tau...:-)





20 comments:

  1. teringin nk gi membaling ngan cik abg aku..tp malu la dua2 pun tak pandai main..kang org dok gelak masuk longkang..

    ReplyDelete
  2. p je ler syana oiii..tkde org nk gelak ler..masing2 pn main hentam saje...ko fokus kt lane ko je ..pedulikn org lain..depa pn baling msk longkang gk..slalu2 main pandai la wei...ko cuba la try ajk syarul ye

    ReplyDelete
  3. bestnye main bowling...dah lama pcm xbuat gathering cam ari tu kan..

    ReplyDelete
  4. wow!! hamper best.. tak mcm hamper yg b****s selalu bagi.. hahahhaha!

    ReplyDelete
  5. > congrats sis! terror bgt tu..kalau aliz ni ke longkang je yg lebih..hihi..kalau strike tu kire nasib baik la tu..haha..
    > kak, liz add akak kt blog liz k.. :)

    ReplyDelete
  6. ok le tu udah menjuarai
    mcam22 hadiah dpatnye

    ReplyDelete
  7. Hi..you mmg suka bowling kan..Suka tgk ur achievement.. Congrats ..keje TM eh? =)

    ReplyDelete
  8. zura..tula tringt time kita gathering main bowling pcm kn...mmg ada niat nk wt tp tula bz ..tkde saper nk organize

    murni..hamper bernas dpt bihun,pulut..dh bosan...ekekkeke

    aliz..bowling ni pn nasib2 gk..kdg2 score ok..kdg2 ke longkang jugak

    makwe...mmg aritu murah rezekila ngan adiah...ehehhe

    nanie..mmg suka main bowling..tq ye
    yg kj tm tu adik iparku

    ReplyDelete
  9. best nih..saya dah lama sgt tak membaling...takut terkelakang jek bole.ahaha

    ReplyDelete
  10. kite br 2 kali main bowling...x expert lg cm awak....tahniah coz got title Champion tu...hehe

    ReplyDelete
  11. hey, gambar mahal tu weh....gambar amik adiah piala tu....best !!!

    aku tak pernah baling lg kat sunway ni, best tak lane dia weh ??

    pas setahun lebih baru leh g baling ni hah hehehehe

    per2pun TAHNIAH sekali lagi coz tercapai dah dpt piala tu...

    ReplyDelete
  12. bykner dpt hadiah..blh la bg skit kat ena

    ReplyDelete
  13. wah..wah...patutla menang, encik suami turut serta...heheh

    membakar semangat& membakar lemak2 yang ada.moekekek...jgn mare ek..

    byk tol dapat adiah kan...tingin skali nak julang trofi boling tu

    ReplyDelete
  14. wah.. sukenya dapat banyak hadiah tu.. terrer woo.. Lama da umi tak main bowling.. herm rindu kat Tm.. =)

    ReplyDelete
  15. fullamak.,.syabbas mere bethe,kih2..bestnye aku tgk cekelat2 tu eryn

    ReplyDelete
  16. cik hel...ajk la mamamanja ngan syana main bowling..sure best

    zuraiwan..ala jgn ckp tk expert..lama2 terror la

    nyah..lane die best jugak bkn mcm kt ou..nanti lps sethn ko try baling kt sunway plak...

    zh-ena..nk adiah jugak ye..kena la msk tournament:-)

    ReplyDelete
  17. nana...hubbyku dlu mmg slalu mainbowling tp sejak kawin ni la br die nk join...dlu hubbyku ada setbowling tp dh jual dh..haha mmg bakar lemak yg dk mok2 ini...uhuhuhuh

    sala..3game je wei tk cecah pn 400 ..ko lg terror :-p

    umidanish...alhamdulillah rezeki aritu

    zt..bila nk buka hamper tu,aku cpt2 amik yg coklat2 byk2...ekekkeke

    ReplyDelete
  18. wah hebat rupanya mama tisya ni

    ira dah lama meninggalkan dunia bowling ni, dulu masa kat UM, mmg active gile la...

    seingat ira, highest penah dpt 178.. tp kan masa tu mmg every week training...

    kalau skg ni, hmmm rasanya 60 aje la kot.. hahahhaha

    ReplyDelete
  19. ira..tgi tu score 178...eryn pn lupa brp score paling tgi tp tk smp 190..mmg suka main bowling..tp tkde a slalu pn..kalo ada kelapangan tu yg eryn leh join tournament

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...