Followers MamaTisya

Monday, January 16, 2012

ole2 dari AUSTRALIA


baru2 ni FIL ku pegi Australia
so spt biasa ada ole2 utk kami anak beranak:)
ni kali ke-2 ...yg 1st dlu bole tgk entry
http://mamatisya.blogspot.com/2010/10/ole2-australia-india.html


tshirt utk tisya



wallet utk hubbyku







beg utkku



kalo dh buka zipnye..gni la rupa beg nye :)



bila la agaknye aku dpt jejak kn kaki  ke Australia ni....:)
tk dpt pegi lg tp dpt ole2 pn dh happy.....
apa2pn tq babah utk ole2 ini:)

18 comments:

  1. wahhh... beznya dpt sebenier dari obesi...
    tak dpt pegi, dpt sebenier pon dah suker sgt2....

    ReplyDelete
  2. bestnya :) me dpt FM, keychain dan tshirt hari tu dr blogger di ausie :)

    ReplyDelete
  3. meh la cuti2 otolia..leh la lawat nat kt sydney :)

    ReplyDelete
  4. bestnya.. eh, fm xde ekk ehhe..

    ReplyDelete
  5. wahh bestnya dapat ole-ole dari aussie... nak jugak!!!

    ReplyDelete
  6. Bestnya, opismate hubby bg keychain and panda tu 2 ekor, cute sgt

    ReplyDelete
  7. wallet tu mmg org slalu bg kan..kalo p australia..hehe..bestnye kalau dpt globe air tu..yg goncang2 dlm ade air tu..mcm snow..

    ReplyDelete
  8. tu la bila la nk g australia..
    selalu pegi
    tp dalam mimpi hahaa

    ReplyDelete
  9. baiknye pak metua ko
    :-)
    london bleh pegi, ape sgt la australia tu
    heheee

    ReplyDelete
  10. bestnyer.. akak memang suka kalau dapat hadiah .. dapat lak dari oberseeekan, menghargainyer sesangat..

    ReplyDelete
  11. best nya...:)
    en jamal ni baik arrrrr.....

    ReplyDelete
  12. mmg teringin nk g oberC tp mimpi la dlu hahha :)
    dpt adiah plak mcm2 bestnya

    ReplyDelete
  13. wah..bestnya dpt souvenir..sis..dee nak amik pic farewell aritu ye..giler lama baru dee nak buat entry..hehehe..

    ReplyDelete
  14. ni, airasia tgh promo ke sdney

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...