Followers MamaTisya

Thursday, December 10, 2015

Colouring Contest @ Wangsa Walk

kitorang nk blk...tgh jln2 tu tisya nmpk ada bdk2 ni 
lps tu abg tu ajak tisya join...rupanya ada contest mewarna
mula2 tisya malu sbb tk rmi tp aku tau die minat
so aku ckp la jp lg rmi la


ni ms baru nk start tk rmi lg...die nk dlm 20 org
nmpk tk 2 beradik yg bj belang kt blkng tu
diorang dpt top 3...cantik diorang color
mmg dh biasa join contest mewarna kot
sbb diorang bw color & meja sdiri


tisya yg kusyuk mewarna...aku tgu kt tepi bg support kt die



yg bdk kecik sebelah tisya tu..color kejap lps tu ajk mak die nk jln2 dh
so xabis la bdk kecik tu nk mewarna



ni la hasil mewarna dr tisya
tisya dpt adiah saguhati...sronok la die
ni kali ke-2 die join contest mewarna
saje bg die pengalaman in public...die mmg pemalu skit



ni antara adiah yg di bawa pulang time bowling & colouring contest aritu
paperbag merah aku punya...papebag biru tisya punya
yg bowling tu utk kategori perempuan aku menang tmpt ke-6

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...