Followers MamaTisya

Thursday, March 16, 2017

Biskut Viral ~ Gery Saluut Malkist


aku kalo melibatkan makanan ni ..asal viral je tringin nk try
biskut Gery Saluut Malkist ni lama dh aku tgk kwn aku yg kt sabah jual
pastu lately ramai plak update so dh viral la
kt kl katanta xde, hanya ada kt sabah & sarawak
asalnye dr indonesia katanya biskut ni


aritu geng opis ckp, kt cafe opis ada jual
apa lg cergas la p tgk..nk gk merasa kn..sedap sgt ke
hah mula2 penuh bakul tu...lps tu kejap die dh kosong


aku try beli 1bungkus dlu yg cheese ni
ramai ckp sedap kn...beli aritu dh lama tp kelmarin baru sempat merasa
sedap biskutnya patut la viral
tp ada juga yg aku bc org komen biasa2 je
so tekak masing2 kn...so kena try la


zoom in skit..biskutnye sebelah ada gula..sebelah cheese
so bila mkn manis+masin..sedap


smlm aku try yg perisa coklat plak tp xbeli..opismates bg rasa sekeping
sbb kebanyakn aku bc komen yg coklat xbrp sgt sedap
so aku setuju la ngan komen2 itu...bg aku yg cheese lg sodap

**yg terkini ada yg update perisa kelapa...yg tu kalo aku dpt rasa, aku share ye

so yg belum rasa , bole la try tgk org jual online
tp ada bc kwn update ada jual kt mydin usj...so sila la cuba cr kt mydin usj
tp pasti mydin lain ada ke tk...sbb yg info dr kwn2 mydin usj la :)
aku bli rm 4..ada yg jual rm 5...ada pernh jumpa org jual rm 9
mahal gilos...dlm tu ada 10 keping je

7 comments:

  1. due lieya dah rase..tapi yg flavor coconut tak rase lagi.... tgk kat ig nazim mcm sedap jek amy....sape2 gi sarawak leh kirim...kat sane murah sikit..kat sini ade kawan tu jual sampai rm6 1 bungkus tu ...merepek ajek nak letak harga tu...

    ReplyDelete
  2. Baru mkn minggu lps 2 perisa ni, sdp la jugak, tapi harga dia tu, bagi sy mahal la...hihiih...sesekali boleh lah..;-))

    yang kelapa blum try, katanya sedap...

    ReplyDelete
  3. kita kirim ngan biras kat sarawak je ... mahal juga org sini jual ....tumpang tgh viral ni la masa nye nk cari keuntungan sikit

    ReplyDelete
  4. haritu ada tengok dkt 1 kedai ni. amoi tu dok asyik promote soh beli biskut ni ja. xtau sgt mulanya.. ptt la semua dok kata sedap2 la apa la. hahaha

    ReplyDelete
  5. kena gi carila kat mydin usj ni...hahahaha...hari tu ada kawan share dlm fb ckp sedap... tp xckp plak beli mana

    ReplyDelete
  6. Eh kak, sama pulak entry kita harini. Hahah! Nani pun suka yang cheese tu. Sedaaap! Setelah sekian lama mencari, baru petang tadi dapat rasa :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...