Followers MamaTisya

Thursday, March 23, 2017

Cabaran Bowling BERNAS 2017


awal bln aritu ada tournament bowling Bernas
kt Ampang Superbowl E@curve
lama xde bowling opis...last bowling opis 2014
aku last main bowling nov 2016


antara terawal juga smp 


antara hadiah yg disediakan



posing dlu ngan bola...lama xmembaling



bila geng2 dh smp..wefie , selfie la dlu



sebelum memulakan balingan masing2...kita beragmbar ramai2 dlu



team sebelah2...kebetulan team masing2 bertema
team merah vs team kuning :)


geng aku 4 org je yg main2 org lg xmain
gmbr time membaling tkde plak kalini
sbb photographer-hubby julia xde
so gmbr posing2 dr hp je la yg ada ni hah



menang lucky draw tp smua peserta dpt ...beza adiah kecik beso je



dh nk blk baru ada gmbr dr photographer



koleksi adiah geng2 aku...mcm2 ada


tahniah bff julia..menang juara individu perempuan
dan 3x strike...last time aku dpt no 15..kalini bff dila plak
aku kalini tk termasuk top 15...so selebihnya dpt sebungkus bihun :)
byk ke longkang hehe


sebelum blk, geng kami posing lg ngan adiah



antara adiah & brg2 dlm goodiesbag yg di bawa pulang

3 comments:

  1. best main boling ni
    sbb tgk rezeki
    kdg2 yg xreti main tu tiba2 je menang hahaha
    mcm el ritu..dari bawah..tup2 jd juara hahaha
    kwn2 semua bara je tgk hihi

    ReplyDelete
  2. waa..nampak terer main tu..hihi..x.oernah lagi join boling tournament comp anjur..tkt bola masuk longkang..agagaga

    ReplyDelete
  3. cantik2nya gmbr uols! serius, baju tu cantik!!

    kite main jugak boling, tapi kite main 'boling longkang'..hahha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...