Followers MamaTisya

Wednesday, December 13, 2017

wedding @ Intekma Resort & jumpa celebrity



ahad lps ada wedding kt Intekma Resort, Shah Alam
ni kali ke-2 dtg sini..sebelum ni aku pernah dtg utk jemputan buffet ramadhan kt sini
skarang mmg trend kerusi pengantin tinggi mcm ni


ok kita mkn dulu sementara tgu pengantin smp



pi wedding ngan family inlaws...pengantin perempuan tu anak pd kwn baik inlaws

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on



tahniah Sheena & Zaid...dulu  pi wedding kakaknya tema bollywood .....siap nari2 lg


Selamat Pengantin Baru

A post shared by Amy Aril (@mamatisya) on


hah nmpk tk celebrity dlm video ni...penyanyi fav aku 


bergambar  dgn tuan umh sebelum blk
v
v

v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v


v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v

v
v
v

v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v

v
v
v

v
v

ni la penyanyi fav aku...Anuar Zain...
rupanya die kwn baik ngan pegantin perempuan
time ni anuar zain tgh snap gmbr pengantin....
aku kt blkng die...pastu die toleh aku minta la nk selfie :)
actually hubbyku yg nmpk dulu Anuar Zain...ms tu pengantin br smp tp aku tk prasan
dok tercari2 haha...almaklum la penyanyi fav kn
ni dh kali ke3 jmpa Anuar Zain
nk tgk gmbr aku sebelum ni...bole klik SINI


hah tgk Anuar Zain sign poskad utk peminatnya ~ Aimy  satu ketika dulu :)

6 comments:

  1. anuar zain tu salah satu fav singer sy jugakla amy..tp skrg dh mcm tenggelam...tapi zamani tetap no 1 fav singer..hehehhe

    ReplyDelete
  2. wah, bestnya jumpa anuar zain ;)

    ReplyDelete
  3. Tahniah pengantin, cantiknya pengantin dan pilihan pelamin tu ya.. Amy.. Kak Sue pun peminat Anuar Zain juga..

    ReplyDelete
  4. Anuar Zain termasuk dalam kategori penyanyi yang 'ada kelas tersendiri'...

    ReplyDelete
  5. Lama tak makan nasi kenduri kawen.....
    Mcm mcm nak kena fikir kalau jadi mak pengantin ni, serba serbi termasuklah kerusi pengantin yg tinggi tu hihi....
    Tahniah buat pengantin yg santek, moga jodoh mereka kekal bahagia hingga ke syurga

    Hakak pun minat jugak suara Anuar Zain ni, lagi lagu pun sedap. Cuma lama dah dia tak de lagu baru ek

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...