Followers MamaTisya

Sunday, June 17, 2018

e-kad raya 2018 utk bloggers

STICKY MODE
 (normal entry sila scroll ke bwh ye)

salam uolsss....sure rmi dh mood raya kn
spt thn2 sebelum ni ....aku buat e-kad raya utk pembaca setia blog MamaTisya



utk smua readers blog MamaTisya
di kesempatan ini aku mohon maaf ....jika ada salah dan silap 
samada secara sengaja or tk sengaja...selama aku berblogging
salam kemaafan & salam aidilfitri dan maaf zahir batin




yg pulang ke kampung...hati2 di jalan raya....
ni video weekend aritu..mmg jammed dh hala tol gombak
ramai dh cuti sbb bdk2 sekolah pn dh start cuti sekolah since lastweek kn

aku lastday kj arini..ikutkn tkde nk amik cuti pn sbb thn ni #TEAMRAYAKL
tp ankdara tu nk cari tambahan shawl plak
insya allah esok sehari lg free sempat la nk cr apa yg blum lengkap kn
lg pn raya kl xde ke mana sgt..mcm tk raya pn ye juga :-p

so thn ni tk blk klate..tkde la merasa jammed menghala pantai timur
parent  aku  pn raya kl...adik2 aku blk beraya kampung mertua

so thn ni raya aku tkde la amik cuti byk pn
isnin 18/6 dh kj...simpan cuti sbb aku nk holiday nanti

**saper2 yg tagged kad raya nanti aku wat koleksi entry ye...
insya allah kalo sempat

8 comments:

  1. salam aidilfitri mama.. maaf zahir batin. alhamdulillah da selamat dah sampai kampung. jalan lancar ke KL.. hati2 memandu. have a blast aidilfitri ^^

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari juga buat MamaTisya...
    LeYa pun masih bekerja lagi.. Esok pun kerja,.. Tapi ada pelepasan masa tengah hari.. Terus balik kampung Melaka..

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya .. maaf zahir batin
    leh la jalan2 raya ke seremban.

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya. maaf zhir batin jugak ye. hati hati semasa driving.

    ReplyDelete
  5. Selamat Hari Raya Aidilfitri mamatisya! :D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...