Followers MamaTisya

Friday, March 29, 2019

♥ ♥ ♥ Sehati Sejiwa ♥ ♥ ♥


masa wedding adik ipar aritu..hubby ckp die nk cari kasut
tp sbb kesuntukan masa , die pi beli sendiri tanpa aku

aku pun ada juga plan nk cari kasut baru
sepatutnya nk pakai kasut yg baru juga beli masa pakai time
 Anugerah Tani Bernas 2019 tp sebab kaki jd cramp
tktau la samada ketat or sebab kasut baru

jd aku tknk berulang lagi kejadian kaki cramp..tu psl aku cari kasut baru 
tu pn jenuh juga la sbb yg berkenan size tkde..tkpn tkde color


lps tu hubbyku tgk kotak kasut aku bli..tup2 die kuarkan kotak kasut die
tgk2 sama brand POLO...trus ckp SEHATI SEJIWA gitu..walaupun tk pi beli sama2 haha


kasut hubby Swiss Polo..die beli kt Aeon Setiawangsa


aku beli yg jenis sarung camni je kt Aeon Wangsa Maju
nasibaik la tk cramp walaupun size yg aku nk abis...ni size 39 ..aku nk size 40


tk nmpk plak kasut aku ...
utk event yg lama mcm ni, mmg kena pakai kasut yg selesa
almaklumla dr pg smp ptg berdiri melayan tetamu kan
kalau tk, mmg sakit la kaki kan

6 comments:

  1. Cantik..warna pun sama..memang sejiwa ni..alhamdulillah.
    Setuju..kalau banyak nak berjalan atau berdiri..kena pakai kasut atau sandle yang selesa..

    ReplyDelete
  2. Kalau beli kasut memang kena yang selesa.. kalau tak selesa memang menyalitkan kaki..

    ReplyDelete
  3. Waa mmg kuat jodoh tu cantik Lah kasut mama tu mmg nampak selesa

    ReplyDelete
  4. Ana pun lebih selesa pakai yg sarung dan flat je. Senang nak bergerak.

    ReplyDelete
  5. hehe gituu.. pasangan sejoli ada telepathy beli kasut pun sama hehe..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...