Followers MamaTisya

Thursday, March 28, 2019

wedding @ Kompleks Lincah Mahaguru Omardin

   
cuti sekolah ramai la buat kenduri kawin kan
tp ni sebelum cuti suka majlisnya


ootd dulu sebelum ke wedding
anak dara nk sedondon handbag juga...aku br rasmi handbag sling coach tu 


my little family


smp2 je pengantin kt meja beradab


parent aku pn ada juga..sbb mak pengantin dlu ex Bernas mmg kwn papa aku


meriah menu..mcm2 ada


pulut kuning pengantin


jaafar on ni bff ngan mak pengantin
dlu kalo event masak2 Bernas sure Jaafar Onn ada


sempat juga parent aku bergambar ngan jaafar Onn


kek pengantin


geng aku yg dtg wedding anak Kak Ani
Kompleks Lincah Mahaguru Omardin ni kt area nk ke Batu Caves
tp dkt la ngan Sri Gombak tp payah parking sbb kt area shoplot kedai kn


Selamat Pengantin Baru Muhyizz & Nur Syafiqah


sebelum blk kita posing ngan pengantin


mak pengantin tgh pegang cendol tu tepi kiri tu


tahniah Kak Ani dpt menantu baru


ole2 dr kemduri

6 comments:

  1. Jarang jumpa wedding ada pulut kuning sekarang ni.selamat pengantin baru pada pasangan mempelai.

    ReplyDelete
  2. tinggi dah anak dara sis.. comel..
    Suka tengok kek dan pulut kuning pengantin tu..

    ReplyDelete
  3. meriah menu and comel je goodies!

    ReplyDelete
  4. Ni lah dewan Abg Qi konvo tadika tahun lepas...meriahnya...Jaafar onn tu pun kwn baik pakcik kami.

    ReplyDelete
  5. meriah kendurinya...banyak betul makanan erk..selalu ada 4 jenis je...ni betul2 menjamu jemputan ni..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...