Followers MamaTisya

Thursday, August 1, 2019

Girang Raya @ Glenmarie


citer raya bln syawal tk abis lg...moh ler sambung,,tklama lg nk raya haji plak
ni cite penghujung syawal dh...28 syawal ada majlis raya kt opis


pg2 sempat la bergambar kt banner Girang Raya 
sbb bila time majlis dh bz mmg tk kesempatan dh



thn ni kelaianan skit...biasa thn2 sudah mkn2 raya ni tiap2 level ada buat mkn2 raya
thn ni kira gabung skali la..dan stiap level masing2 kena hias khemah masing2
sbb ada hadiah wang tunai...excited smua mendeco


selfie ngan kambing golek ngan mamatisya berpisah tiada
biasa kambing golek dh separuh bakar..kalini mcm fresh ..tu psl color die camtu


ni menu hidangan utk khemah level aku
ada menu nasi kerabu ayam percik, laksam, lontong




ni antara dessert yg dihidangkan kt khemah level aku


tlg2 susun atur dessert..sambil2 ngap skali :)


aku order aiskrim myfizrostickxofficial yg sedap ni..ada 8 perisa




order 300pcs dpt la peti ais kecik camni


tmpt kambing yg ramai serbu dlu..termasuk la aku
kalau lmbt, panjanggggg beratur..nasibaik aku cpt2 amik dlu :)




ni antara live station yg diorang masak2 secara live ...
antaranya kopok lekor panas2, apam balik, kuehtiaw goreng, putu piring,
 aiskrim kon, cendol, kambing golek, milo sedap





sempat juga geng aku bergambar di meja VIP bersama CEO Bernas


bersama Presiden Kelab Bernas


cuaca panas...mmg dok ulang minum air milo dinasour & teh ais tu...lpstu cendol


byk2 menu aku sempat mkn ni je..
kambing golek sbb awal2 aku amik so tkde la beratur pjg
 kopok lekor ada yg amik byk2 dpt la merasa kt meja tu....
sate pn ada org amik..aku mkn secucuk je...kwn2 pelik nape aku tk mkn byk :-p 
letih gamaknya sbb masing2 dok kt khemah masing2..padahal mcm2 menu ada 


ada persembahan juga..nmpk tk yg pki bj hitam tu A.R Badul
yg lain2 tu persembahan dr staff2 yg khemah mereka dpt markah seri 
pastu kena nyanyi2 utk tentukan juara

aritu pn tk byk bergambar juga....ni je pn yg ada


ni gmbr sorang nasibaik awl pagi posing dulu :-p

kesimpulannya...aku lebih suka mcm thn2 sudah yg makan2 by level
sbb bila dh beragbung camni..tk brp byk bole mkn ...
lg 1 faktor panas sbb buat kt bwh khemah kan
kalau by level tu dlm bangunan opis ada ekon :)

5 comments:

  1. Bila majlis besar ni, kita penat tengok orang, bersesak lagi, tu yg jadi malas nak makan agaknya

    ReplyDelete
  2. Grand betul majlis raya yang ni...
    Mrs. A pun ada lagi kisah raya kat draft huhuhuu...

    ReplyDelete
  3. Seronok kalau majlis grand2 ni kan..company SA tahun ni biasa je..tak meriah..just buat kecik2 je..

    ReplyDelete
  4. Meriahnya sambutan raya depa 😊

    ReplyDelete
  5. meleleh air liur tengok juadah yang ada tu.. semuanya sedap-sedap.. meriah jamuannya..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...