Followers MamaTisya

Thursday, August 8, 2019

lunch @ Kambing Bakar Kontena, Setia Alam


ni citer mkn kambing bakar lagi
kt area setia alam ni byk plak restoran yg menghidangkan kambing bakar
kalini nk share Kambing Bakar Kontena,Setia Alam
dh alang2 nk pi jenguk umh aku...so singgah lunch sini


ni la menu yg aku order set kambing bakar


konsepnya order & byr di kaunter juga


ni ada menu lain juga if korang tk mkn kambing bakar


air pn byk juga pilihan


yg aritu rm14.50 ..yg kt sini rm 14.90


ok zoom skit kambing bakarnya


sirap bandung pn sodap


bg tekak aku..aku lg suka kambing bakar kt sini compare yg dkt 


aku smp aritu by 12 belum ramai lg org....tk lama lps tu ramai sbb time peak hour kan
so korang nk dtg mkn sini sila waze...aku aritu waze juga
bole juga tgk IG kambing_bakar_kontena

13 comments:

  1. Sedapnyaaaa..SA kena pantang dulu la..x leh makan red meat..hahaha...at leastuntuk 3 bulan...

    ReplyDelete
  2. Alahaiii kenapa kat Shah Alam banyak kedai makan best ni? Jelessss!

    ReplyDelete
  3. Sirap bandung tu lebih menggoda.. hehehe

    ReplyDelete
  4. bukan haritu baru cerita pasal makan kambing ke wak?? Rajin nau mengambing ye.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg aritu bln Januari...yg ni bln April..dh alang2 singgah jenguk umah tu tgk la kedai2 mkn berdekatan yg bole dicuba..mmg fav kambing :)

      Delete
  5. Aduh..kambing bakar kotena pulak. Terliur!!

    ReplyDelete
  6. aaa nangis tengok sebab sedap :'( hahaha

    ReplyDelete
  7. Peh nampak sedap air sirap Bandung tu pun sedap.. Boleh try la nanyi

    ReplyDelete
  8. πŸ‘πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‹πŸ˜‹

    ReplyDelete
  9. Lama tak makan Kambing bkr.. Huhu lapa tgk gmbr ni

    ReplyDelete
  10. ooi sedapnya !! pekena kambing bakar dengan nasi kosong pun
    dah menambah selera =D

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...