Followers MamaTisya

Friday, August 9, 2019

Pinggan Viral Murah @ Setia Alam


citer pinggan viral ni lama dh viral masa kt central market tk silap thn 2017
tp idok la aku pi..tgk kwn2 je la pi memborong kt sana..sakan smua
tp bila dh viral biasa la rmi org serbu kan


ni aritu dlm group whatsapp geng setia alam update
ada kt area umh jual pinggan viral murah
dh kebetulan akhir julai aritu aku pi jenguk umah so singgah la cuci mata













rambang mata kn tgk mcm2 design ni..ikutkan nk beli je mcm2
tp sbb umh aku kitchen cabinet pn tkde lg..nanti beli mn plak aku nk simpan
so aku cuci mata je la...jiran2 ramai dh memborong



kalau yg tk suka yg design2...yg plain camni pn ada


cantik kan...jenis keemasan


sbb apa aku ckp murah...sbb kt sini die jual ikut timbang..1 kg rm8
kalau korang beli sebiji2 mahal la...tu rmi jiran2 aku dh memborong
promosi ni smp akhir ogos...tp while stock last la
lps abis promosi ni..die akan jual ikut harga biasa sebiji2 tu

so kalo korang nk pi sini..Cerasing Trace berdekatan ngan Kambing Bakar Kontena
aritu aku waze juga tp tk jumpa..berpusing2 br jumpa
buka dari 10pg smp 8mlm

11 comments:

  1. Suka tengok pinggan corak-corak tu. Lawa! Tapi mata ni tetap setia dengan pinggan putih je. Haha.

    ReplyDelete
  2. Ya allah...cantiknya semua tu..before this pi beli kat Pasar Seni tu..tak tau la ada lagi ke tak...

    ReplyDelete
  3. cantiknyaa pinggan. ni kalau buat props flatlay lawa jugak ni

    ReplyDelete
  4. Untung beli ikut timbng nih bestnya

    ReplyDelete
  5. Wah, menarik ni. Nak beli untuk bawak balik Perlis la

    ReplyDelete
  6. syok niiiiii kalau siapa nk buka resto mmg wajib rembat pinggan mangkuk kat sini uiiiii menggodaaaaaaa

    ReplyDelete
  7. pergh beli pinggan pun ikut timbang kilo. cayalah..
    cantik2 design dia. masa viral dulu memang beratur panjang orang nak membeli..

    ReplyDelete
  8. Wah.. jual ikut timbang.. berbaloi nie..

    ReplyDelete
  9. Replies
    1. tk sure alamat tp Cerasing Trace berdekatan ngan Kambing Bakar Kontena Setia Alam..cuba waze

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...