Followers MamaTisya

Monday, October 23, 2023

Mini Chicken Bumbuk @ K Fry Urban Korean , Suria KLCC



entry dlm draft yg tk publish:-p
makan2 kt KFry ni sebelum pandemic melanda...
lps tu start PKP smua kena dok umh diam2:-p

kali ke-2 bln Feb 2020 bawa husband la plak mkn2 menu Korean ni


kebetulan masa tu dh ada size Mini Chicken Bumbuk 
harga kt gmbr aku update ni thn 2020....terkini aku tgk dkt website rm 40
kalo size besar harga rm 70++

sbb sebelum tu kalo order Chicken Bumbuk ni besar sizenya
kalo takat 3 org mcm kami ni sesuai la yg size mini ni



ni la Mini Chicken Bumbuk ada 6 pcs
sesuai la utk kami mkn bertiga
kalo size besar tu 12 pcs, mmg jenuh la nk abiskan
tp kalo yg mini ni tkleh mixed ayam pedas ngan tk pedas



bdk yg paling happy sbb dpt mkn Chicken Bumbuk
bdk2 skarang mmg suka menu korean...aku kalo ada menu ayam ok lg
kalo menu korea sgt mcm pelik2 tk brp bole nk mkn juga :-p


Melon & Watermelon Mojito rm 8.90


Kimgaru Fries rm 9.90


Honey Butter Chicken Wings rm 20.90


Anchovies Tuna Rice Ball rm 22.90


Spicy cheesy chicken sebelum di salut cheese rm 27.90


harga terkini, korang bole check dkt link https://www.kfry.my/menu/
sbb harga yg aku update ni time aku pegi  bln Feb 2020 tau




mmg skali ni je la ayahnya follow sbb dia bkn suka sgt menu korean :-p


cuaca cantik...langit biru 
time blk ikut Tol AKLEH ....nmpk Saloma Bridge tu


10 comments:

  1. Kiteorg pernah sekali try makan kat K-Fry ni dekat KL East Mall, sebab anak2 request nak ayam bumbuk ni. Anak2 suka la sebab ada cheese kan, saya pulak tak berapa minat makanan Korea dan rasa macam masin sikit tak sesuai utk org yg ada darah tinggi hehe.

    ReplyDelete
  2. Favourite ni.. Kami suka sangat makanan korea..

    ReplyDelete
  3. Si Kakak ni dok ajak gi Kfry la bday dia hujung bulan ni. Tapi itulah, dia sorang je minat kfood ni... Tengoklah macamana nanti... At least dpt gak info dr entry ni MT, tq 😘

    ReplyDelete
  4. cikkak dh naik Lintasan Saloma bridge tu ke., cantik kalo amek gmbr waktu malam., hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la adik dh pegi time malam..cantikkkk...kakak nya tk smp2 lagi

      Delete
  5. lama gila throwback ni... tisya pun kecik je rupanya tu.. skrg dh gadis remaja dh

    ReplyDelete
  6. KFry ni manjang penuh je kan...blom dapat masuk lagi..nanti nak pi ngan anak dara tu

    ReplyDelete
  7. Blm pernah try lagi tapi nampak mmg menawan hati, terliuq jugak la hahaha :D

    ReplyDelete
  8. Sama sangat dengan suami saya, tak suka Kfoods 🤣🤣. Padahal saya sukaaaa sangat sangat. Jadi terkadang kalo dia temani saya ke Korean foods, dia makan ramyeon sajalah. saya yg pesan menu macam2 😄

    ReplyDelete
  9. kami pernah gak mkn kat krfy klcc tp so far sekali jer...tu pun zmn2 pkp/covid ari tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...