Followers MamaTisya

Tuesday, October 24, 2023

Kenangan Coffee @ MyTown Shopping Centre




skarang ni kedai kopi bagai cendawan tumbuh
aritu try singgah Kenangan Coffee


yg pi ni outlet dlm MyTown Shopping Centre


ni antara menu nya
di sebabkan 1st time so aku tnya la mn yg best seller



aku order Freezy Mocha Chip size regular rm 15.90
katanya ni antara best seller


Coffee That Flows To The Heart...gitu tagline dia
gabungan rasa mocha & chip not bad juga 





selain minuman....kt sini ada juga kek & pastries
tp aritu kami order air je sbb dh kenyang mkn Meatball Ikea


korang dh pernah singgah Kenangan Coffee???

 

6 comments:

  1. Kat NuSentral ni ada..tapi x pernah cuba lagi..

    ReplyDelete
  2. Asiik ngopi "..kalau di sini" Kopi Kenangan" nama kedai kopinya,mirip"lah😁

    ReplyDelete
  3. Minuman kopi dijadikan pelbagai citatasa dengan harga kayangan

    ReplyDelete
  4. wahhh nampak sedapp freezy mocha chip tu! hehehe

    ReplyDelete
  5. Salah satu kopi lokal Indonesia favorit saya. Sebenarnya dulu yg pertama muncul bukan dia, tapi kopi lokal brand lain. Tapi rasanya kenangan coffee ini memang lebih kuat budget marketingnya, jadi lebih hype juga, sampai buka di Luar negara.

    Tapi kalo kesana, saya hanya pesan kopi susu gula aren (itupun minta less sugar nya) kak. Kopi lain tak pernah coba, soalnya bagi saya manis 😄

    ReplyDelete
  6. so far lom pernah try la tp selalu nampak...lg pun i tak minum kopi tp kalau masuk, memang beli selain kopi la

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...