Followers MamaTisya

Monday, October 30, 2023

Kuehtiaw kerang sedap !!!






bila dinner tkmo mkn nasi...kita goreng la kuehtiaw
cili kicap jgn lupa...br la ummmppppp


kalo telur gedik separuh cair lg yummmyyyy kan


kasi zoom skit...ni aku guna kuehtiaw jenis halus tu
tkde sayur kucai...suka la ankdara tu tp still die kena asingkan taugeh :-p


udang tu fav tisya , tu ayah layankan aje tp jenuh nk kopek udang
kalau aku masak, lebih suka letak daging or kerang....

korang kalau masak kuehtiaw suka ltk apa??

 

9 comments:

  1. Pilihan utama adalah kerang, lepas tu daging..udang x berapa..x tau la apesal..

    ReplyDelete
  2. Bukak2 nampak ni. Sedap ni Amy. Kita suka letak udang dan kucai. Tak suka taugeh. hehehe.....

    ReplyDelete
  3. Sedapnya...selalu guna ayam je..

    ReplyDelete
  4. aku pun suka letak daging...dappp..
    lama rasanya x dinner kuehtiaw...emmm

    ReplyDelete
  5. sedapnya..mmg feberet Linda nie kuewtiow...tp x pndai lg msak sesedap org lain...hihihi

    ReplyDelete
  6. Kerang & udang kalau boleh nak dua-dua haha ...

    ReplyDelete
  7. LM tak suka kerang dalam mee mee ni. cuma makan kerang rebus cicah sambal kicap je.tapi kalau ada dalam kue tiaw onz je..kerang boleh pas kat anak atau pakji.hehe.janji kuetiaw sedap takda hal.nyumsss

    ReplyDelete
  8. Daging suka, udang suka 😍😄. Ya Allah saya rinduuuu kwetiaw dekat kampus saya di Penang dulu. Lihat foto di atas, langsung terbayang aromanya 🤤😄

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...