Followers MamaTisya

Tuesday, February 23, 2021

pegi Pasar Malam musim PKP

 

lama btul tk pi pasar malam since PKP kan
so masa blk gombak sabtu aritu..adik aku ajak pi pasar malam


so 1st time la aku pegi pasar mlm musim PKP ni
kena scan my sejahtera & check suhu


tk sesak pn mcm kebiasaan org ramai kn bila pi pasar mlm


smoga kita dijauhkan dr wabak covid 19


beli laksam, laksa penang, bihun sup, tau fu fa & karipap goreng cute

12 comments:

  1. kalu pasar malam yg aku selalu pegi tu, check suhu & scan tu..standard la
    siap ada tali kat tengah2...untuk jaga penjarakan...
    so kena ikut arah masing2 la

    ReplyDelete
    Replies
    1. oh ada tali....yg aku p aritu tkde plak tali..tp tk ramai la org...biasa kn berlaga bahu

      Delete
  2. pergi pasar malam la best sbb byk makanan kan.... me selalu pergi beli apam balik heheh

    ReplyDelete
  3. Saya belum pergi pasar malam lagi cuma abah yang pernah pergi.
    Haah selalu ramai orang.

    ReplyDelete
  4. Bila dah lama tak ke pasar malam seronok betul rasa...

    ReplyDelete
  5. pasar mlm seri gombak kan tu? lamaaaaaa x pegi...

    ReplyDelete
  6. PH pula sejak pasar malam mula dibuka akhir2 ni rajin pula ke pasar malam. Tapi, yg dekat rumah ni je, boleh dikira brp ramai pengunjungnya. Pergi awal jadi x crowded

    ReplyDelete
  7. kt penang ni tak ada pasar malam lg.. rindunya nk mkn macam2

    ReplyDelete
  8. Seronoknya pasar malam dah buka. Harap semua ikut SOP :)

    ReplyDelete
  9. shida pergi juga..kalau rasa malas2 nk masak ^_^

    ReplyDelete
  10. Dah lama giler tak pi pasar malam...kalau pi pasar malam nak beli yong tau foo je..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...