Followers MamaTisya

Thursday, April 20, 2023

Selamat balik kampung beraya...hati- hati semua



Salam 29 ramadhan....ramai dh mula pulang ke kampung smlm....hati-hati smua di jalan raya....awal pg td, husband ngajak pi beli Nasi Lemak Ujang utk sahur....tp sygnya dh tutup  12tgh mlm bila tgk ig storynya ....so alang2 tu mmg lalu jln yg menghala ke tol gombak....join the crowd tgk suasana jammmed dr arah MRR2 & duke...dua2 arah jammed org nk balik pantai timur....

ptg smlm aku singgah gombak jap...dh nmpk kete byk menghala tol gmbak tp still ok compare yg awal 1 pagi ni...ore klate bila jammmed br la raya  :) apa2pun yg baru bertolak nk balik kampung...smoga slamat smp destinasi...adik aku smlm balik kedah umh mertua dlm 8 jam..extra 2 jam.,,,biasa 6 jam je kalo blk kedah katanya ...aku pun dh lama tk merasa jammed sbb tiap2 thn TEAMRAYAKL

pada awalnya aku nk cuti direct smp 1 may lps tu sambung plak dgn wesak day tp awal bln tu bz ngan report, tk tenang cuti...lgpun aku  TEAMRAYAKL tkde ke mana sgt sgt so aku pendekkan la cuti smp 26 April je...insya allah 27 April dh kembali keje 

anyway , Selamat hari raya utk smua followers Mamatisya.... Maaf Zahir & Batin jika ada salah dan silap selama aku berblogging


8 comments:

  1. teamrayaKL seronok pusing KL nanti kak sunyi sepi...selamat hari raya kak

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya beb..aku pun x cuti.. amik cuti tersepit 2 & 3 mei nanti je..

    ReplyDelete
  3. hahahhaa sama la kita #teamrayaKL ... cuti smp 26hb gak tapi nasib la masih bole wfh hehehe pape pun Selmat Hari Raya :)

    ReplyDelete
  4. Kami di Sri Gombak ni mmg tak keluar mana dah, bagi laluan dekat orang pata timur kelik kapong :D
    Selamat Hari Raya MT 💐

    ReplyDelete
  5. Nanti kitorang akan singgah raya KL. Hehe tidak teringin raya di Kelantan ke?

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya utk amy dan family

    ReplyDelete
  7. Selamat hari raya, maaf zahir & batin...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...