Followers MamaTisya

Monday, September 25, 2023

Malaysia Thailand Halal Food Festival 2023 (MATHAF) @ Aeon Mall AU2 Setiawangsa



 Dh lama tak pi Malaysia Thailand Halal Food Festival (MATHAF) 
last pegi thn 2018 dulu kt Gombak...kalini dkt area umh kita singgah la..
lastday dh smlm...last week cuci2 mata kejap je sbb terlampau ramai org..
nasibaik smlm okla ,takla sesak sgt.. 
 


 Harga mmg sedia maklum la takde yg murah
kebanyakkan menu bermula rm 10 dan ke atas
5thn dlu dpt la harga bawah rm 10...skarang tkde la lagi
 tp tkpela skali skala kn, bkn slalu pi "Thailand" 😁 
moh layan gmbr2 yg sempat aku snap

















 

disebabkan meja full house...
kita dok je la tepi2 taman tu menikmati makanan yg di beli 


Kerabu Maggi Seafood rm 10


Banana Nutella Pancake rm 10




Coconut ice cream rm 10...toppingnya bole letak seberapa byk yg suka


haussss....nikmatnya dpt air sedap ni πŸ˜‹


Iced thai tea rm 8 each


Kerabu maggi seafood yg ni bawa blk utk husband & MIL


v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

v
v
v
v
v
v

v
v
v



yg ni vkend sebelum tu dgn MIL tp sbb ramai sgt...so kejap je la tgk...
lgpun masa tu mmg pi dinner kt dlm Aeon

9 comments:

  1. dah dekat tapi tak pergi... husb bgth tapi terlupa..

    ReplyDelete
  2. meriahh, hari2 ramai kt asben ciknur tp ciknur tak pegi pun sb keadaan tak mengizinkan
    kalau pegi yg wajib mkn airkrim kelapa tu dan pulut mangga he hee

    ReplyDelete
  3. Macam ni tak yah pergi Hatyai pun tak pe boleh jugak merasa makanan2 viral kat sana hihi

    ReplyDelete
  4. dh lama jugak i tak singgah AEON au2 ni...now selalu pergi aeon alpha angle jerr

    ReplyDelete
  5. Beratnya dugaan hari ni, kita tgh craving kerang..ternampak plak..alahai...sedapnyaaa..lama tenung gambar kerang tu

    ReplyDelete
  6. Bestnya...selalu kalau terpergi mesti tak berapa meriah..nak beli pun serba salah hihihi

    ReplyDelete
  7. Saya sukaaa DTG ke event kuliner seperti ini πŸ˜„❤️. Banyak pilihan makanan, dan halal pula. Jadi tenang nak makan.

    Apalagi Thai foods itu memang sedap. Kadang kalo ke Bangkok, saya tujuannya cuma untuk wisata kuliner atau belanja barang2 yg mostly murah kan di sana πŸ˜„πŸ˜„❤️. Sayang sangat, event ini tak pas pula dengan jadwal saya. Kalo sedang di sana, pasti saya datangi πŸ˜„

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...