Followers MamaTisya

Wednesday, September 27, 2023

wordless wednesday #585




last 2 weeks dpt call dr Maybank Premier Wealth
nasibaik aku install apps Truecaller
yela skarang mcm2 scammer kn


nasibaik yg ni bkn scammer tp pd awalnya risau juga la nk jwb call
nk plak masa dpt call dh nk blk keje ....so rushing juga nk dgr explaination
esoknya aku call maybank tnya lebih details berkenaan Maybank Premier Wealth
tp sebelum tu sempat la aku google dlu sblum set appointment 


alhamdulillah dipermudahkan segala urusannya
kalau nk tau lebih detail psl Maybank Premier Wealth....bole la google
dkt kl/sgor hanya ada 16 centre shj 
yg bole berurusan berkenaan Maybank Premier Wealth




 **pagi ni aku tk masuk opis...kena attend kursus...

lastweek 2 hari...nasibaik this week 1 hari je kursus

esok khamis cuti maulidurasul...jumaat aku amik cuti...

so direct smp vkend la cuti pjg...happy working uolssssss

7 comments:

  1. LM malas dah nak angkat call kalau nampak nombor 03 bagai tu.kalau nombor hp je angkat sekarang ni

    ReplyDelete
  2. memang bahaya sekarang ni..sebab tu kalau dapat panggilan bab bank ke apa..malas nak layan

    ReplyDelete
  3. Get contact ini memang berguna sangaat 👍👍. Saya jadi tahu mana telp yang bisa saya jawab, mana yg langsung di-block saja sebaiknya 🤣. Terkadang kalo baca tag yang dipasang Orang2, suka ketawa sendiri. Semua tag sebut penipu lah, scammer lah... mereka yg menelpon pakai nomor yg sudah di-tag banyak orang sebagai penipu, scammer apa tak risau yaa. Nomornya sudah diblacklist di mana2. Nanti kalo ada urusan penting baru rasa.. tak ada yg nak jawab 😅

    ReplyDelete
  4. Risau betul sekarang ni. Dania pun dah mula terima call dari scammer. Ingat orang dewasa je.

    ReplyDelete
  5. wah cuti panjang ye lepas ni... happy holidayyyy

    ReplyDelete
  6. skrg ni no yg tak save memang tak jawab lah.. heheh takut kena scam

    ReplyDelete
  7. sy kalau naik nombor pelik2 or berasakan x de kaitan dgn sy, mmg sy x jawab... kalau nombor tu buat pabggilan kali kedua baru sy jawab... means ada laa someone nk ckp dgn sy tu😀

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...