Followers MamaTisya

Wednesday, September 13, 2023

wordless wednesday #582

 


entry ni dlm draft.... gmbr last year ni 
Syarikat Jasmine ni Anak Syarikat Bernas
ada produk baru ....so kami dipanggil utk Sensory Evaluation


skali tgk mcm maggi kn packagingnya
tp yg ni bihun segera XXL tau...aku suka yg bihun sup ayam tu


 Ez Briyani Meals Pusa Cream ni 
ada 2 perencah - kari ayam & ayam masak merah

dkt pasaran aritu tk silap dlm  rm 25++
tp br2 ni ada yg beli kt aeon ada promo dlm rm15++



yg ni aku dpt free dr opismates yg bertugas time MAHA
so aku dh masak masa anniversary...
kiranya dlm pek tu dh ada beras & siap prencah briyani & kari ayam
acar tu aku add-on la..cantik kejadian berasnya




ada yg pernah try tk produk baru dr Syarikat Jasmine ni???

5 comments:

  1. white curry dgn sup ayam tu boleh bawa g travel tak? kalau boleh, kat mana saya boleh beli eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bole je bw travel..ala2 mcm maggie la tp bihun...dkt2 pasaraya mcm aeon, giant ada di jual

      Delete
  2. Sayang tak jual Kat sini kak. Kalo ada saya nak beli. Bagus juga dalam pack beras, langsung dikasih perencah kari dan briyani. Cocok untuk saya yang tak jago sangat masak 😅

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...