Followers MamaTisya

Tuesday, July 2, 2024

Happy 2nd Birthday Bunga Allyssa






kita pi Puncak Alam plak...ada birthday party anak cousin 



tp birthday girl lena plak time kami sampai
 so takde la gambar bersama birthday girl... 
ni gmbr birthday girl dr Fb cousin aku

anyway Happy Birthday Bunga Allyssa yang ke 2 tahun 🎂🎉🎊🎈
semoga menjadi anak solehah, cemerlang dunia akhirat🤲



jom makan



meriah menu ada bihun goreng, roti jala, mee kari, 
spaghetti bolognese,pulut kuning, rendang ayam



aku mmg suka snap gmbr kt area dessert table ni





birthday girl tido...kek lambat sampai..tk sempat la potong...
malam kata cousin aku br birthday girl potong




cousin aku....TQ Anis Diyana jemput kami


yg tudung hitam tu mak sedara (adik mama aku)
dia dr klate dtg umh anak die ni sempena birthday cucunya


ni 2 org kakak2 pada birthday girl


anak2 dh ngantuk


birthday girl masih tido
so kita posing dgn kakak & cousin  birthday girl


sebelum balik kita wefie dgn cousin & mak sedara

9 comments:

  1. cute betul nama besday girl tu..epi besday bunga!

    ReplyDelete
  2. meriah..comelnya dia. happy birthday allyssa

    ReplyDelete
  3. Comel birthday cake anak buah akak tu. Happy brithday Allyssa, semoga membesar jadi anak yg solehah 🌸

    ReplyDelete
  4. waahhhh geramm comelnya bday girl!

    ReplyDelete
  5. happy birthday anak yg cantik dan solehah.. :)

    ReplyDelete
  6. Alamak tidak dapatlah rasa kek harijadi iti.

    ReplyDelete
  7. Cantiknya kuih ke apa tu colorful tu. Rasa ceria je....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...