Followers MamaTisya

Wednesday, July 31, 2024

Lunch @ Padi House



Lama btul tak tgk dunia luar time lunch 😆
cuaca panas mmg malas nk kuar..tk pun aku puasa ...
kdg2 aku kenyang sbb dh heavy bfast...tu yg jrg kuar lunch


 lastweek BFF ajak pi Giant dia ada urusan di Pejabat Pos
so aku singgah la supermarket beli brg
lpstu makan di @padihouse.official 😋




set menu  ni if nk add on kopi  + kek hanya rm 1.99
tp depa tk add om pn...just pilih menu & air lain


menu kami order


Julia minum vanila mikshake
Wawa minum coke


julia makan chicken curry rm 14.50
tp kuahnya skit je


wawa makan singapore fried mehoon rm18.90
biasa bihun spore kan putih tp yg ni kuning


aku makan ginger & onion beef hor fun rm 19.90
tp of course la yg Madam Kwan's lg sedap


makyong sakan borong baju di Giant

 

6 comments:

  1. Memang panas la sekarang ni Amy....kena pakai topi ke payung ke nak cover panas tu.

    ReplyDelete
  2. comeynyaaa semua! skrg mmg lain mcm panas T__T

    ReplyDelete
  3. Menarik rupa beef hor fun tu. Sama la, time cuaca panas ni malas betul nak keluar. Tapi 2 hari ni hujan/mendung so lega sikit.

    ReplyDelete
  4. chicken curry tu sekali tgk mcm nasi lemak pun ya😁

    ReplyDelete
  5. Spore Fried Bihun tu nampak tempting betul..SA suka kering2 macam tu

    ReplyDelete
  6. Tadinya tertarik dengan menu beef yg kakak pesan. Tapi saat tahu ada ginger, mundur lah saya 🤣. Masih belum bisa menerima rasa ginger..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...