Followers MamaTisya

Thursday, September 26, 2024

Massage day with MIL @Manjakaki Foot Reflexology & Spa




Akhirnya weekend sebelum berakhirnya cuti panjang aritu
aku pegi manjakan diri....lama bertangguh  nak pi urut bdn kan  


kalini MIL follow skali
 


harga terkini bole refer gmbr ni....


MIL pilih foot reflexology selama 1 jam rm 60
lps tu add-on aroma oil rm 15...total rm 75


aku plak pilih full body massage selama 2 jam rm 140


aku slalu juga la dtg sini  bila rasa ad-hoc nk urut bdn
sbb mudah, tak payah reservation, just walk-in...
kalo ke SPA yg kayangan ni kena booking slot kan


MIL lepak situ sementara tunggu aku siap massage
biasa aku amik 1 jam je tp sbb dh asyik tertangguh je kan nk pi urut
so kalini pilih 2 jam lama skit la


relax & refresh with MIL


slalu aku pi yg outlet dlm aeon big wangsa maju

time awal2 dlu, aku ingt tmpt ni utk urut kaki je
yela signage tulis foot reflexology kan.... rupanya ada mcm2 treatment :)



4 comments:

  1. Bestnya gi outing urut² dgn mil...
    Hari tu nmpk dekat M3 Mall, plan-nya nak pegi sini la. Tq share 👍

    ReplyDelete
  2. oh ada urut badan juga rupanya manjakaki ni...ingatkan mmg kaki semata. ammi pun nak cari org urut kaki sebab lately ni tapak kaki (yang kat arch kaki tu) bukanlah main sakitnya bila berjalan

    ReplyDelete
  3. Ooo ada full body massage yer..nanti nak try laa

    ReplyDelete
  4. wah kat seremban pun ada , boleh try nnt ni.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...